Gå til innhold

sierra cosworth som første bil!


Audi:Eirik

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joa sant nok, kjøp deg sierra 2,0 liter til og begynne med!! bakhjulssnapper og greier. og så kan du kanskje øke deg litt mere opp jo mer erfaring! Jeg er snart 18, og har en 850 T5, men jeg har en del kunnskaper, og klarer og håndtere en slik bil. Som sagt, få deg kunskaper før du hopper rett i en cossi, veit åssen den kommer med ræva!!! :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha h ah a.. passere slike som meg?!.. du må ha røyka mye gutt! aldri hverken blitt passert eller frakjørt av en sierra cossie! derimot har jeg selv passert en hel jævla hau av dem langs med e6 med panseret oppe og masse olje under bilen!

 

så suck on it!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva jeg har har da hatt mye rart gjennom åra. men ingenting som fryder meg mere enn å se en ford langs med E6, spesiellt gamle sierraer og ihjelskrudd cosworther.

 

men om du vil vite har jeg en impreza gt, s14 med 405hjulhester og en Excursion med 1100nm :)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa sant nok, kjøp deg sierra 2,0 liter til og begynne med!! bakhjulssnapper og greier. og så kan du kanskje øke deg litt mere opp jo mer erfaring! Jeg er snart 18, og har en 850 T5, men jeg har en del kunnskaper, og klarer og håndtere en slik bil. Som sagt, få deg kunskaper før du hopper rett i en cossi, veit åssen den kommer med ræva!!! :)

 

du har forhjulstrekker du kjekken, man trenger like mye kunnskaper som å knyte skolisser for å kjøre noe slikt.

 

eneste man burde være redd for når det gjelder volvo er å velte ut i svinga pga sitt uvanlig skyhøye design og myke fjæringer;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, joda har nok penger hvis noen lurer, ikke noe kapital, er 17, har sett på en, og den er ombyggd til cosworth veldig fin, han som har den har brukt mye tid på den, alltid arti med noe som så å si lite ungdom har som første bil!:P

 

lite ungdom?... er vel ingen andre omtrent enn drittunger som kjører rundt i slitne sierraer og tror de eier verden og gata!

 

du kan i grunn legge vekk drømmen din tror jeg fordi forsikringa di?!.. først og fremst får du den ikke på deg selv! skal du ha den på foreldra dine, om de virkelig gidder for 20.000+ i mnd å forsikre en bil som er ombgygd og ihjelskrudd må jo være mere fra vettet enn deg!

 

Sierra er ikke fint, er langt i fra kult å kjøre og ikke er det særlig økonomisk

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkt mye på på sierra cossi som første bil, hva tror dere om det?:volvsmile tenkt å kjøpe til neste sommer!

 

Er det ingen som ser det absurde i at en fyr som kaller seg Audi:Eirik og bruker Volvo-smiley vil ha en Ford?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår