Sandmo Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Så stille det har blitt her i det siste? :P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Har merka det selv :p Har blitt såpass dødt at jeg finner meg et annet forum :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Blir vel VACN etterhvert da... Skuffende:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Jau, trodde jeg hadde funnet meg et gratisforum som funka ;o - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Det FUNKA jo... Men så ble plutselig alle borte... Noen solgte, andre (Brunerune) parkerte bilen, og andre forsvant sånn uten videre:P Det er jo litt dumt... Selv Al3x har roa seg her...:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Trur brunerune solgte bilen, han prøvde hvertfall. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Trodde han bare parkerte den før han flytta jeg? Jaja:P Du vet vel kanskje mer om det enn meg, har ikke fulgt med skikkelig:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Hehe, jeg aner ikke.. det eneste jeg vet var at jeg så bilen hans på finn.no - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 ok :P Da har du sikkert rett :p Åssen går det med bilen din a? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Går bra med bilen min :) Litt stille pga kontoen er i minus, men ellers bra. Lønningen kommer inn fredag, og da er det bestilling av justerbart så fort som pengene triller inn. Kan hende jeg kjøper M3-list til bakluka i samme slengen. Får se hva kontoen sier :) Hos deg da? - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Joda, lite fremskritt i det siste... Blir senk på andre siden av de kalde månedene... Når jeg har kommet meg over den knekken en fartsbot kan gjøre på en students økonomi:P Utover det har jeg et stygt hull i fanger'n etter et hengerfeste jeg må pusle litt med... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 I see, i see :) Veldig stygg bot? :p - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 115 i 80'n = 8 høvdinger:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Rune har fortsatt bilen han, ligger til salgs igjen nå. Han flytta tilbake til Stavanger igjen etter 2 uker :P Ellers skjer det ikke stort hos meg heller, men skal skjerpe meg nå. Få skrudd på det jeg har liggende av deler, skrudd sammen det jeg har plukket fra hverandre, og bygget ferdig stereoen i bagasjerommet. Men ja..blitt ganske så dødt her av en eller annen grunn... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Nei, se! Gutten lever;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg