Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

Hva har du av deler som ikke er montert enda da, alex? :)

Uff.. Har blitt en del :P

 

- Tåkelys

- Xenon kit til tåkelys og fjernlys

- S4 sideskjørtene

- Strobe kit

- Tåkelysbryteren (må trekke kabler å)

- Setevarme i førersetet

- Stereoen som sagt

- Noen små deksler inni bilen (bla. på innsiden av dørhåndtakene på dørtrekket)

- Trekket på innsiden av bagasjeluka ligger løst å forsåvidt

- Ringer til instrumentpanelet

 

SÅ prøver jeg å finne ut hva jeg skal bruke penger på neste gang nå da :P

Står mellom:

- Sote rutene

- Karbon panser

- Nye felger

- S4 facelift bakfanger

- Nye frontlykter

- Modde instrumentpanelet så jeg får facelift look på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanger eller soting;) Må gå til innkjøp av nye lykter selv jeg... GLEDER meg til å hive de jeg har:P

Heller ganske mye mot disse devil eyes lyktene, men vet liksom ikke om det er verdt nesten 3 lapper...

 

Edit: Sotinga kommer på 4 lapper, karbon panser på 4-5 lapper, bak fanger på rundt 3 lapper. Blir mye penger til slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ganske mye mot disse devil eyes lyktene, men vet liksom ikke om det er verdt nesten 3 lapper...

 

Edit: Sotinga kommer på 4 lapper, karbon panser på 4-5 lapper, bak fanger på rundt 3 lapper. Blir mye penger til slutt :P

 

Lurer på de lyktene selv og... Men ser den ja.. 2-3 lapper er en del.. Bil er ikke billig nei... :D Værtfall når man ikke kan følge fartsgrensa :S

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, var en del det ja :)

 

Hva er strobe kit?

 

Vurderer carbonpanser selv, for panseret jeg har nå har noen skjønnhetsfeil.. Då jeg vil kjøpe nytt uansett.

 

Kanskje jeg heller kjøper et brukt vanlig panser, hvis jeg er såpass heldig at jeg finner et :)

Strobe lys :)

 

Fant ut at hvis jeg skulle kjøpt et nytt panser + lakk kommer det på ca samme pris som et karbon panser fra statene.

 

Med mindre man finner et billig brukt panser da, men fortsatt så kommer lakk fort på 2000+kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen skal du med det?:P Får vonde minner fra helga:P

Er noe jeg har hatt liggende i flere år, fikk gratis en gang :P Så har aldri fått montert det fordi jeg måtte borre hull i lyktene.

 

Men skal sette dem i tåkelysa, er fett på kvelden og sånt xP

 

Er det jeg også tenkte.

 

Hvor mye ligger carbonpanseret på da?

 

Glippen jeg har i panseret er såpass stygg at jeg tror jeg vil prioritere det før nye lykter.

 

Fikk pris på 750$ ferdig levert på døra fra USA. Ca 4350kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe jeg har hatt liggende i flere år, fikk gratis en gang :P Så har aldri fått montert det fordi jeg måtte borre hull i lyktene.

 

Men skal sette dem i tåkelysa, er fett på kvelden og sånt xP

 

Jaja, daså:P men hvis du skremmer meg med det der en kveld, da blir jeg sikkert greit redd:P har ikke mye å gå på lenger:P

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår