Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 ikke langt jeg orker løpe men kommer langt på 1 år trur je :D Du burde ha kommet rimelig langt, selv om du bare hadde gått :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 er ikke langt jeg orker gå heller serru :op: får ta med biln da - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 er ikke langt jeg orker gå heller serru :op: får ta biln da Da burde du begynne å kjøre nå, for selv om du får 6 ukers forsprang så kommer jeg til å ta deg igjen så sakte som du kjører :op: Ref Våler :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 hahahahahahahahahaha :op: stygt! :( - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Var ikke stygt sagt det. Bare konstanterte fakta jeg :D Du turte jo ikke å si noe til slutt etter noen runder på Våler når jeg kjørte :op::D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 er det så rart, når du kjørte bilen min i filler :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Da burde du begynne å kjøre nå, for selv om du får 6 ukers forsprang så kommer jeg til å ta deg igjen så sakte som du kjører :op: Ref Våler :D Hei hei hei hei...Synes da Petter var ganske flink til å være første tur på bane jeg! :D Må du ikke ødelegge alt for gutten Anna (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 :thanks alex :kiss - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 er det så rart, når du kjørte bilen min i filler :D Er en dårlig kombinasjon å gi nøkkler til en bil som går bra og en bane man kan kjøre så fort man vil på :op: Men det var grusomt morsomt, og som jeg har sagt før, utrolig snilt at jeg fikk låne bilen :D Hei hei hei hei...Synes da Petter var ganske flink til å være første tur på bane jeg! :D Må du ikke ødelegge alt for gutten Anna (: Han var det :D Absolutt :) Men da jeg spurte han om han var redd når jeg kjørte fikk jeg et nervøst ja til svar :op: Skal ikke ødelegge noe for han jeg ;) Mener ikke akkurat noe vondt med dette jeg sier så ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Han var det :D Absolutt :) Men da jeg spurte han om han var redd når jeg kjørte fikk jeg et nervøst ja til svar :op: Skal ikke ødelegge noe for han jeg ;) Mener ikke akkurat noe vondt med dette jeg sier så ;) Neida, jeg vet det :) Skjønner vel godt at han ikke var helt høy i hatten når du kjørte. Nettopp møtt deg og så tar du kontroll over bilen på bane :op: Hadde vært litt nervøs jeg å. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Neida, jeg vet det :) Skjønner vel godt at han ikke var helt høy i hatten når du kjørte. Nettopp møtt deg og så tar du kontroll over bilen på bane :op: Hadde vært litt nervøs jeg å. For å være helt ærlig så tar jeg det som litt ære at han faktisk turte å la meg låne bilen nettopp med tanke på at han aldri hadde møtt meg før :) Vet ikke om jeg hadde turt det selv :op: Snill ja :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Alex, the baywatch Poolguard of the Cosycorner:) in action! :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 nå må man vel legge seg :wonder: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 nå må man vel legge seg :wonder: Ja:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 hey hey hey :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg