Orihime Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg merket i allefall ikke noe :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, kjente fort igjen Alex og Marius, samt alle Rogalendingene ;) Forsåvidt deg også, Orihime. Selv om jeg aldri har sett deg noe sted :P Petter er rødtoppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, kjente fort igjen Alex og Marius, samt alle Rogalendingene ;) Forsåvidt deg også, Orihime. Selv om jeg aldri har sett deg noe sted :P Petter er rødtoppen? Ikke akkurat så vanskelig å kjenne igjen meg sammen med dem nei :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Espen, det er ufint å ikke si hei!! Vent litt... Det var ikke du som kom bort og sa bilen min var stygg?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Espen, det er ufint å ikke si hei!! Vent litt... Det var ikke du som kom bort og sa bilen min var stygg?? Ja, var kanskje han det? Så ikke på de folka jeg, bare overså dem :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Espen, det er ufint å ikke si hei!! Vent litt... Det var ikke du som kom bort og sa bilen min var stygg?? Ja, var kanskje han det? Så ikke på de folka jeg, bare overså dem :op: hahaha, det stemmer... Men det ble kanskje litt brå åpning det gitt.. Dere turte jo ikke se på meg mer :p Selvfølgelig mente jeg det ikke, men flate for et ansiktsutrykk dere fikk? haha Men dere tok den ikke med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Og ja, det var meg, Wasa og en kompis av oss som gikk rundt :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 hahaha, det stemmer... Men det ble kanskje litt brå åpning det gitt.. Dere turte jo ikke se på meg mer :p Selvfølgelig mente jeg det ikke, men flate for et ansiktsutrykk dere fikk? haha Men dere tok den ikke med en gang? Haha:D Tenkte egentlig ikke tanken før du nevnte at du hadde stalka oss hele dagen :op: Det går jo an å introdusere på en mer tradisjonell måte, og ikke bare si "stygg bil" og tusle videre:op: Så egentlig ikke noe særlig på deg, registrerte hvertfall ikke hvordan du så ut;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, må nok beklage nok en gang... Trodde dere tok humoren også :p Og at dere kanskje kjente meg igjen ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Kobla ikke helt sammen det der :op: Trodde det bare var en eller annen idiot som lekte tøff, så ga faen. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, må nok beklage nok en gang... Trodde dere tok humoren også :pOg at dere kanskje kjente meg igjen ;o Jo, jeg merka jo at du ikke mente det, men det slo meg ikke i det hele tatt at det var deg:op: Åssen skal vi kjenne deg igjen a?:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 haha:D det er gutten min sin d:D :op: prøver å holde standaren oppe :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jo, jeg merka jo at du ikke mente det, men det slo meg ikke i det hele tatt at det var deg:op: Åssen skal vi kjenne deg igjen a?:op: Jeg kjente da igjen alle dere fra facebook etc :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg kjente da igjen alle dere fra facebook etc :P Vi andre har jo posta bilder her, men kan ikke huske at du har gjort det?:op: Og ikke har du godtatt vennesøknaden på face, så der får jeg heller ikke sett noe:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 skjønner at jeg burde tatt turen :( - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg