Incognito Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Meh, stikke og kose litt i treningsrommet jeg... HEIJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Så uforskammet sprek du er a Espen? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 ned på rampa i dag og :D Må virkelig si du fortsatt har teken på rulleskøytene :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Han kan vel ikke sette sprøyter?:op: Nei, sprøytestikking er vel mer min greie ja :) Nei finner ikke en dritt :( Leiter enda....... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=17057056&sid=xz6fdcMLXdo559939 Den er litt aktuell. Så jo fin ut den, men syns den var dyr jeg... Vidvinkel bilder er typisk det du ser i prospekter osv, "panorama" bilder kan det også kalles. Det har enorm vidde iforhold til faste objektiver. Og får en leilighet til å se dobbelt så stor ut. Får også ganske kule naturbilder med dette. Kan prinsippene med vidvinkel...Men så liksom ikke helt at vinkelen var så vid på bildene. Kanskje litt på bilen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Nei, sprøytestikking er vel mer min greie ja :) Det jeg regna med:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hehe, ja gjerne det. Fått koblet opp høyre lykta (sett forfra), men disse pinnene er litt stress å få ordentlig inn i kontakta på venstresiden. Så passer jo selvfølgelig ikke blinklys kontakta overens (trodde det jeg), så der blir det kabelsko, noe jeg burde brukt over alt bare..*Sukk* :op: husk at du må dra ut den rosa tingen ett hakk eller no før du putter inn ting, også skyve den inn igjen når alt er inni der det skal være... da sitter det ;) hepphepp! :D det er bare å flytte over blinklys holderen fra gamle lyktene! :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 husk at du må dra ut den rosa tingen ett hakk eller no før du putter inn ting, også skyve den inn igjen når alt er inni der det skal være... da sitter det ;) hepphepp! :D det er bare å flytte over blinklys holderen fra gamle lyktene! :D Den rosa greia knakk i to (på ene kontakten) når jeg skulle skyve den tilbake :op: Tror ikke Marius blir så blid hvis jeg leverer tilbake lyktene hans uten pæreholder (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 bytt om blinklys holderene :D marius merker ingen ting (: - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Petter, du er vill :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 jeg veit onfiredevi - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Hjalp ikke å fjerne det greiene fra taklyset mitt Petter. Prøvde med multimeter for å måle spenning nå, men denne gangen fikk jeg ikke avlesning i det hele tatt. Fikk det sist gang..hm.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Den rosa greia knakk i to (på ene kontakten) når jeg skulle skyve den tilbake :op: Tror ikke Marius blir så blid hvis jeg leverer tilbake lyktene hans uten pæreholder (: bytt om blinklys holderene :D marius merker ingen ting (: Heihei!! Dum er jeg da ikke! Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Stian foreslo at jeg bare skulle rive ut alle kontaktene fra lyktene dine og satse på at du glemte at jeg hadde lånt dem :D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Stian foreslo at jeg bare skulle rive ut alle kontaktene fra lyktene dine og satse på at du glemte at jeg hadde lånt dem :D I never forget:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 I never forget:D ...om du får en sprøyte så... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg