Sandmo Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 EOS 1000D, men lurer på om jeg skulle ha valgt D60 istedet ;o Nice:D Med kit-objektivet? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Nice:D Med kit-objektivet? Ja, får holde til sommern, må sende lommeboka på oppfetning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Ja, får holde til sommern, må sende lommeboka på oppfetning. Hehe:) Funker greit det objektivet da:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Joda, holder til en amatør. Nå skulle jeg bare hatt en sønn på 3 år, hund på 4 år, og en katt på 2 år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Joda, holder til en amatør. Nå skulle jeg bare hatt en sønn på 3 år, hun på 4 år, og en katt på 2 år! Du kan sikkert låne ei av Alex:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Du kan sikkert låne ei av Alex:) Så morsom! :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Nå er det løv på noen av hekkene her. ..Også vasker dem gatene.. :happyhappy: Var ute og gikk med voffene nå, forbi en pårsje kayennepepper. Hadde piggdekkoblat, og på oblatet sto det kategori "lett bil". Hva er kategoriene da? Alt mindre enn lastebil er lett? :morph: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 jeg har kjørt posche cayenne :D det er ingen lett bil :Donfiredevionfiredevi - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 jeg har kjørt posche cayenne :D det er ingen lett bil :Donfiredevionfiredevi ...mao kategori vanskelig bil. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Nå er det løv på noen av hekkene her...Også vasker dem gatene.. :happyhappy: Var ute og gikk med voffene nå, forbi en pårsje kayennepepper. Hadde piggdekkoblat, og på oblatet sto det kategori "lett bil". Hva er kategoriene da? Alt mindre enn lastebil er lett? :morph: Sikkert opp til 3,5t ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Straks lunsj, vurderer å dra bort å kjøpe SLR etterpååå ;o Bare kjøp Mclaren SLR. Legg ut bilder av SLRen når du har kjøpt den. Eg leste her at dei skal slutte å lage SLR. http://billisten.no/info/nyhet/1100/McLaren_SLR_legges_ned_av_Mercedes/1 Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Hvem har fri tilgang på stians bil fremover. Jo, meg. For jeg har nøkkelen!hihihihihi :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Erre ikke du som ikke er gammel nok a? hehehehehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Haha:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelso Skrevet April 15, 2009 Rapporter Share Skrevet April 15, 2009 Erre ikke du som ikke er gammel nok a? hehehehehehehehehe Jo :) Men Stian er dum nok til og la meg ha nøkkelene hans frem til helgen, sååååååe! dukenukem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg