crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 folka har gjort i helga? drikking , gullfisk klining og litt eksospuling? jasså ja:P har vaska bilen innvendig og utvendig slik att det er reint når jeg skal til danmark i påsken !:D niceass bitches audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ligget inne med feber jeg! For en fantastisk helg! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Ligget inne med feber jeg! For en fantastisk helg! når var det jeg skulle hente s4 fangern alex? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 folka har gjort i helga? drikking , gullfisk klining og litt eksospuling? jasså ja:P har vaska bilen innvendig og utvendig slik att det er reint når jeg skal til danmark i påsken !:D niceass bitches Jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 nei, men du har ikke så alt for værst utgangspungt da hvis man ser bort i fra noen små feil :P planer framover: senk? fjerne merker på bakluka + viskeren? anlegg thats it, trur jeg ;) og de småfeila er dukenukem - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 att den ikke er chipa?:P audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 det er jo en stor feil :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hehe jepp, når er du klar til å gå fra lada til audi da?:D audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Hei! Har et lite problem her... Lurer om noen kan fortelle meg litt om denne tøyledningen som går her gjør for noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) den går til resirken din , hjelper med og løfte stemplet slik att overflødig luft slipper ut.. kan skiftes med enkelthet til blå silikon slanger hvis det var det du tenkte på:) Endret April 5, 2009 av crezit audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 (endret) den går til resirken din , hjelper med og løfte stemplet slik att overflødig luft slipper ut.. kan skiftes med enkelthet til blå silikon slanger hvis det var det du tenkte på:) Aha! Takker for svar så fort!:pray Kan denne ha noen påvirkning på turboen tror du, eller båndraget? Endret April 5, 2009 av Rdy4Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 folka har gjort i helga? drikking , gullfisk klining og litt eksospuling? jasså ja:P har vaska bilen innvendig og utvendig slik att det er reint når jeg skal til danmark i påsken !:D niceass bitches jobba... og de småfeila er dukenukem bare 1 s6 lykt ;)og et veldig rustent panser :ass: att den ikke er chipa?:P og det ja :D - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 hehe jepp, når er du klar til å gå fra lada til audi da?:D blir iløpet av sommeren tenker jeg :D eller tidligere:pray - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Aha! Takker for svar så fort!:prayKan denne ha noen påvirkning på turboen tror du, eller båndraget? dette kan ha innvirkning på det ja :) litt kronglete å komme til toppen av resirken men det er bare å følge slangen så bytter du den bare ut så kan det hende det blir litt mer riktig veit du :pray - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rdy4Audi Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 dette kan ha innvirkning på det ja :) litt kronglete å komme til toppen av resirken men det er bare å følge slangen så bytter du den bare ut så kan det hende det blir litt mer riktig veit du :pray Takker for svar! Godt å se andre fra telemarksbataljonen her.:ass: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg