al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 who the fuck is frank;D En i VACN med en strøken A4 sedan med luft. Den er forsåvidt solgt videre nå. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Førarkort har det blitt ja(Ble den heldige eier av en B i førerkortet sist tirsdag), har også blitt deleier i en tøff Oldsmobile cutlass, som skal bli brukt til russebil. Kansjke Ingvil blir tent, når hun ser meg råne i ett bensinssluk. =P - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 En i VACN med en strøken A4 sedan med luft. Den er forsåvidt solgt videre nå. har du link?:) audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 har du link?:) Ikke med mindre du er medlem av VACN (kommer ikke inn uten å være det) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=3420 jeg får da sett den;) ? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Err..glemte at Frank kjøpte den bilen av en Håkon. Sånn var det :) Er denna: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Førarkort har det blitt ja(Ble den heldige eier av en B i førerkortet sist tirsdag), har også blitt deleier i en tøff Oldsmobile cutlass, som skal bli brukt til russebil. Kansjke Ingvil blir tent, når hun ser meg råne i ett bensinssluk. =P Gratulerer da! :happyhappy: Da er jo hvertfall ett mål for året nådd :) Du får nesten poste bilde av Oldsmobilen når den er ferdig. Tror ikke jeg har sett lignende som russebil før.. Er Ingvil på glid, eller snakker vi "far fetched"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvorfor ser ikke din sånn ut da Alex?:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvorfor ser ikke din sånn ut da Alex?:) Fordi jeg ikke har planer om å montere luftfjærer (hadde en gang, men ikke nå lenger), og er egentlig ikke så fan av de felga :op: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hvorfor ser ikke min sånn ut da Alex?:) Fordi... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Fordi jeg ikke har planer om å montere luftfjærer (hadde en gang, men ikke nå lenger), og er egentlig ikke så fan av de felga :op: Er ingen big fan av de felga jeg heller:op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Gratulerer da! :happyhappy: Da er jo hvertfall ett mål for året nådd :) Du får nesten poste bilde av Oldsmobilen når den er ferdig. Tror ikke jeg har sett lignende som russebil før.. Er Ingvil på glid, eller snakker vi "far fetched"? Thanks! :win Hadde henne vell litt på gli, men æ tørr no aldri å slå til. Må prøve å satse snart. =) - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 har dette blitt kjærlighets tråd?:D Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Hege, jeg trengte skyss hjem fra Oslo i natt..hvor var du? (= hehe - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 har dette blitt kjærlighets tråd?:D Ser sånn ut:) Får vel bare fortsette trenden vi da tom... Vil du gifte deg med meg?:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg