tomandreee Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Trøtt jeg ^^ Noen av dere som skal på gatebilmessa? Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ikke noen andre enn de du finner for meg ;) Ja, huff, må hjelpe de som velger siste utvei vettu... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvilket ord annet enn søt vil du jeg skal bruke? Du skal få lov til å kalle dem søte :) Men det er liksom ikke så mange biler som er søte, med unntak av noen bitte små biler (typ Lupo) og de som er rosa kanskje :op: Sånn ellers er vel biler "tøffe", eller noe i den duren. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Men damn Alex, hu her var fin :op: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ja, huff, må hjelpe de som velger siste utvei vettu... Sier han som kom med link til siste utveien. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Men damn Alex, hu her var fin :op: Hu andre var deiligere sier jeg! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Hu andre var deiligere sier jeg! Ikke enig med deg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Sier han som kom med link til siste utveien. Som sagt, hjelper de som trenger det :) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Trøtt jeg ^^Noen av dere som skal på gatebilmessa? Tenkte meg dit på søndag. Jobb + varetelling på lørdag, så rekker ikke da =/ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Tenkte meg dit på søndag. Jobb + varetelling på lørdag, så rekker ikke da =/ Okei:) Jeg skal innover i morgen en tur =) Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 "noen andre som tror at kosekroken(audi) består av en gjeng med geeker?" OK, trådstarter har muligens et poeng, men vi trenger ikke ENDA en krangletråd her på forumet. Ta det i audi-tråden istedet haha selv moderatoren sier seg enig med trådstarter. :tannløs: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg Kan Snakke Her Så Mye Jeg Vil Fordi Jeg Har Eid To Audier Så Blæ Di Blæ !!! !!! !!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 "noen andre som tror at kosekroken(audi) består av en gjeng med geeker?" OK, trådstarter har muligens et poeng, men vi trenger ikke ENDA en krangletråd her på forumet. Ta det i audi-tråden istedet haha selv moderatoren sier seg enig med trådstarter. :tannløs: Syns jeg kjente igjen den her ja :) joda, audi er vel og bra, men denne tråden minner mest om msn-prat. Derfor jeg skreiv det:win Dere må jo ha et sted å kose dere :D Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Jeg Kan Snakke Her Så Mye Jeg Vil Fordi Jeg Har Eid To Audier Så Blæ Di Blæ !!! !!! !!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) Nytern vet jeg er en av hans fans, og ekstra mye lo jeg da han ba en (nå bannet) jypling forsyne seg av I og Q i denne :lol: : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 haha selv moderatoren sier seg enig med trådstarter. :tannløs: Du er virkelig ikke særlig bevandret i BF, hvis du først nå er blitt klar over at moderatorene er bittelitt oppgitt over kosekroken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg