tomandreee Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 HAHAHAHA det var jo bare kødd da!! hahahaahahahhahadu som er dust å ikke skjønner noen ting? taper- Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 HAHAHAHA det var jo bare kødd da!! hahahaahahahhahadu som er dust å ikke skjønner noen ting? Alle disse fantastiske comebackene dine mot folk som snakket deg i mot var også bare kødd? Skeptisk. Du kom jo forsåvidt med et "genialt" comeback nå også, "dust" er jo alltid en vinner! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 HAHHAHAHAHAHHAHAAHAH hva faen snakker dere om???? hahhhahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahahahhaahhahahha den brøyter tråden var bare svada,bullshit å tull!!! så dere selv kunne se hva dere tror på når det kommer til bilfoumert!?!?!? dere tror på det mest sinnsyke! MEEEN NNEEIIDDAA, det kan dere ikke godta! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 bra dere kommer med så myye bra å fint her på forumer da:P bare ett spørsmål , hva er det som får deg til og oppføre deg på denna måten, er det gøy og lage kvalm? må nesten le ,att det går ann! sånn serriøst. audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 bare ett spørsmål , hva er det som får deg til og oppføre deg på denna måten, er det gøy og lage kvalm? må nesten le ,att det går ann! sånn serriøst. hihi, jaa! å dere hjelpe meg ganske mye:D:ass: Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 volvo folk er noen spesielle folk sånn er det bare:D skal ikke dra alle under en kam ,men denna volvo raggarn tar kvelden audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 volvo folk er noen spesielle folk sånn er det bare:D skal ikke dra alle under en kam ,men denna volvo raggarn tar kvelden ja, di med nike sko er også rare? hvor faen får du det fra? tard? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) ja, di med nike sko er også rare? hvor faen får du det fra? tard? Fordi det virker som at de fleste som kjører eldre Volvo (og da gjerne Volvo, typ 240, 740, 940 etc) er noen harry folk som gjerne går rundt i grilldress, trailer caps og drikker hjembrent eller fyker over til Strømstad for å fylle bilen med varer fra Systembolaget og Kötthallen. De eier som oftest en eller annen traktor ved siden av, og det beste de vet er å lage kvalme og slåss med sosser (sosser er i deres øyne alle med mer penger enn de har). EDIT: Til alle andre Volvo eiere som måtte lese dette innlegget og ta seg nær, så var det mest rettet mot volvo140lover. Endret Mars 3, 2009 av al3x - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hihi, jaa! å dere hjelpe meg ganske mye:D:ass: Eg veit at du posta bilde av ein Fendt. Kva slags Fendt var det du posta bilde av? Eg tenker på kva for ein modell/serie det er. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Og der dukka traktor elskeren opp. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 alex , vet du om det er noen forskjell på prefacelift og facelift fangere ? har ett fullt rieger sett på gang:D audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 alex , vet du om det er noen forskjell på prefacelift og facelift fangere ? har ett fullt rieger sett på gang:D Er en del forskjeller ja. Men formen er vel lik, og siden du må lage festene selv så burde det gå greit. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 nå var det ny dag, og nye muligheter :D og volvo140lover er 1 dag eldre :D så til dagens store spørsmål, er han blitt mer voksen også? Alternativ 1: Nei Alternativ 2: Nei Svar sendes på kosekroken for Audi :D 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 er det noen "gamle" fester jeg kan bruke fra den org jeg har nå? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 er det noen "gamle" fester jeg kan bruke fra den org jeg har nå? Som regel må du bruke festene og den bjelka fra originalfangeren. Så det burde gå bra :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg