Gå til innhold

Kosekroken (Offtopictråden for Audi)

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 37.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Sandmo

    7025

  • mordi87

    5255

  • _eSOo_

    4950

  • henne

    3918

Top Posters In This Topic

er dette jeg har sett på, han bor jo ett godt stykke unna meg så er litt dritt og få noe som ikke passer:P http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16518852

Tror det skal gå bra.

 

Er som sagt ikke noen annen form på facelift og pre-facelift fangerene. Er bare kosmetisk (og litt på innfestinga hvis jeg ikke husker feil). Men siden du må ta festene fra den du har nå er det bare å tilpasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten en RS4 parkert utenfor jobben i dag. Lurer på hvem som eier den? :rolleyes:

Dølle felger, (avant), lys grå med grønne skilter... Går det ikke ann å pimpe den hvertfall litt?!

 

J.E.G. E.R. T.R.Ø.T.T.

 

Bare 5 timer til ferdig på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten en RS4 parkert utenfor jobben i dag. Lurer på hvem som eier den? :rolleyes:

Dølle felger, (avant), lys grå med grønne skilter... Går det ikke ann å pimpe den hvertfall litt?!

 

J.E.G. E.R. T.R.Ø.T.T.

 

Bare 5 timer til ferdig på jobb...

 

jamen! du "pimper" ikke en rs4! :uhhmmwhat?:

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen! du "pimper" ikke en rs4! :uhhmmwhat?:

 

du meiner vel ikke at den skulle hatt spinners og biltema spoiler :scared

 

Neeeeei, men hadde du sett den hadde du skjønt hva jeg mente. :)

Skal ta bilde torsdag hvis jeg ser den igjen da...Så kan du si om du ville vært med og pynte på den litt.

 

NåSkalJegEndeligSove :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår