henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Tja... Might come in handy:D Du altså... :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg altså:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser du DeVille mener vi er useriøse? I "Det heter ikke..." Vi snakker jo korrekt norsk om ikke annet... :( :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 VI ja, men ikke Knut og Stian;) Men useriøs?:( Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 VI ja, men ikke Knut og Stian;) Men useriøs?:( Han skulle bare visst hvor seriøse vi egentlig var ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Dusjer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Joiner deg hvis det er plass:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Joiner deg hvis det er plass:D x2 - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jeg driver å snakker med en kar nå. Han skulle selge meg K04 turbo, fmic, boostcontroller og forge resirkdumpen for 8500kr. Det er vel en grei pris? Alt skal visstnok være nytt. Det er billig. Kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 x2 Da ender det med at vi jager ut Hege^^ Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Da ender det med at vi jager ut Hege^^ Hehe..ja, hvem trenger henne da ;P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 ikke rart at dere kødder med sånna ting men jeg bryr meg ikke siden dere har ikke nok erfaring livet og innbilder dere mye rart men livet er ikke bare tullprat..mange som har leved et tøffere liv. Lær deg og skriv a, før du kommer å skal være kar ;):kiss Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hehe..ja, hvem trenger henne da ;P Ikke vi gutta nei:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er billig. Kjøp! Vet du hvordan det er med montering osv. eller? Vil motoren tåle det? Noen som vet hvor mye mapping/chip vil koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Vet du hvordan det er med montering osv. eller? Vil motoren tåle det? Noen som vet hvor mye mapping/chip vil koste? 1.8T motorene tåler opp til 320hk før du må bytte noe innvendig. Chip får du fra 5-6000 og opp, se på chipsenter.no f.eks. De driver mye med VAG. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg