henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Si det da Espen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Tørr ikke ;) Tenk litt på den over natta, så gjetter du i morgen. Aight? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Si det da Espen.. Under 10 hvertfall. Er du født i 75 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Tenk litt på den over natta, så gjetter du i morgen. Aight? Tipper 8år eldre..bare sånn før jeg legger meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Under 10 hvertfall. Er du født i 75 ? 74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Absolutt rett utstyr på enne også da. Var det olle nettopp en hvis B7 til salgs i klubben (Aleksander ettellerannet sin) Følger ikke med på hva som skjer på VACN forumet jeg. Gitt opp det egentlig.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Tipper 8år eldre..bare sånn før jeg legger meg.. Hole in one. (Hun er '67) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hole in one. (Hun er '67) Var det det pappan din sa? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Følger ikke med på hva som skjer på VACN forumet jeg. Gitt opp det egentlig.. Gitt opp fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Gitt opp fordi? Fordi man får ikke hjelp til annet enn gamle biler, motor og felger. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Følger med på kranglingen og alle bedreviterne jeg. Desutten har jeg ikke bedre å gjøre på jobb til tider. Men er jo veldige mange av brukerne som er greie, selv om en god del ødelegger. Og klart det er mer å få hjelp med der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Fordi man får ikke hjelp til annet enn gamle biler, motor og felger. Jeg gikk litt feil da jeg entret forumet her jeg og da.. Spurte om leasing av ny allroad.. Akkurat som det var daglig kost på BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Jeg gikk litt feil da jeg entret forumet her jeg og da.. Spurte om leasing av ny allroad.. Akkurat som det var daglig kost på BF Hehe, men du skjønner det at kommer du med et spørsmål som ingen kan svaret på, eller veldig få kan svaret på får du ikke hjelp. Har en tråd der som har hatt nesten 300 visninger og kun fått et svar (som hjalp meg med 1/3 av det jeg lurte på). - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Var det det pappan din sa? :op: hehe, kan virke sånn... Men heldigvis var jeg ikke et uhell med en flekk på et laken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er det tråden med ratt fra facelift du tenker på, Alex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg