al3x Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Jeg liker ikke alt pedosnakket :( Bringer frem dårlige minner eller no? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bringer frem dårlige minner eller no? Nopes..heldigvis ikke.. Debuterte ikke før frivillig ;) Men noenganger blir det litt vel mye pedo. Hvorfor kan vi ikke heller snakke om ronkinga til tomandreee i badekaret? Sånt er mye mer stas :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hvorfor ikke?:) Kan ikke nekte tomandreee å prate om sine lyster... Vi andre gjør jo det hele tia... Du må huske det at tomandreee ikke engang har lappen, det har du.. Vær litt forbilde a Marius :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nopes..heldigvis ikke.. Debuterte ikke før frivillig ;) Men noenganger blir det litt vel mye pedo. Hvorfor kan vi ikke heller snakke om ronkinga til tomandreee i badekaret? Sånt er mye mer stas :D Vi kan hvertfall ikke snakke om ting Alex liker, for da er vi tilbake på pedogreiene igjen... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 HEI. Vi er ikke ferdig her. Noen som har svaret på gåten jeg skrev i forrige innlegg? (Trodde du hadde fått hardbarket manshow-humor av og ha vært her en god stund jeg Hege? ;) ) Debuterte forresten når jeg var 8 jeg, ufrivillig :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Nopes..heldigvis ikke.. Debuterte ikke før frivillig ;) Det er bra :) Men noenganger blir det litt vel mye pedo. Hvorfor kan vi ikke heller snakke om ronkinga til tomandreee i badekaret? Sånt er mye mer stas :D Prate om deg i stedet kanskje? ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 (Trodde du hadde fått hardbarket manshow-humor av og ha vært her en god stund jeg Hege? ;) ) Manshow er mye bedre enn pedosnakk.. Og litt er greit, men når det draaaaar ut...så er dette mer pedotråd enn kosetråd, spør du meg :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Det er bra :) Prate om deg i stedet kanskje? ;) ...eller om deg? :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Debuterte forresten når jeg var 8 jeg, ufrivillig :( Både vil, og vil egentlig ikke vite hvorfor... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bestem deg! Jeg er åpen om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bestem deg!Jeg er åpen om det. Like greit å fortelle...om du er åpen om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Og jeg som hadde håpet dere hadde lært dere å kjenne meg :hammer (Tilbake på stadiet hvor man må skrive "ironi" nederst i posten eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Og jeg som hadde håpet dere hadde lært dere å kjenne meg :hammer (Tilbake på stadiet hvor man må skrive "ironi" nederst i posten eller?) Litt lettet jeg, kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hahah. Har 6-årsjubileum i mai en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hahah. Har 6-årsjubileum i mai en gang. Gammel er du? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg