Incognito Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg sier bare JATAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg sier bare JATAKK! Vurderer du sedan og...i drømmene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det blir nok sedan neste bilen ja. (Blir vel et par år til barn og bikkje her) Var jo fin den jeg linket til? Selv om det kanskje det skulle vært skinn, og org. Navi men. Selv om en Avant ikke ser dårlig ut den eller. (Akkurat den hadde gått litt langt men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Av de to ville jeg også hatt sedanen :) Lurer på hva bilen min hadde blitt solgt for jeg.. Den har gått 137 tusen, så det er litt mye.. Men ellers har den alt av utstyr. Skal sjekke bilkalkulatoren på dinside.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 213tusen kr... Sunket godt over 100tusen siden den ble kjøpt :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Da syns jeg avanten du viste link til var dyr i forhold.. Min er to år nyere..og bare gått "litt" mer :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Den var kanskje litt dyrt ja. Uansett så er det kjøpers marked nå, så det er bare å prute i veg ;) Hva slags utstyr har dere på bilen? Har du bilder av den forresten? Du har bare slengt ut et tror jeg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Den var kanskje litt dyrt ja.Uansett så er det kjøpers marked nå, så det er bare å prute i veg ;) Hva slags utstyr har dere på bilen? Har du bilder av den forresten? Du har bare slengt ut et tror jeg :P Har ikke bilder av inni her, men lyse skinnseter, lys brun/beige innventar, TV/Nav, el-seter med memory, total lyspakke inni og utenpå osv. Den er søt, men man blir lei av å ha samme bil i årevis. Hatt den i 2.5år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Syns jeg hører flyalarmen ute jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Mange ganger skal de tute a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Syns jeg hører flyalarmen ute jeg.. Da er det krig! (selv om det er farlig lite aktivitet på leiren her i forhold til hvis det skulle vært det) (...den går i omtrent 1 minutt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har du savnet meg Sandmo? ^^ Ja, du er jo aldri innom lenger^^ Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg tror jeg må døgne oftere, fått gjort så ufattelig mye nå før kl 12! :O hehe - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg tror jeg må døgne oftere, fått gjort så ufattelig mye nå før kl 12! :O hehe Details please:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Details please:) - Fått ordnet litt greier med banken, BSU styr. Måtte frem og tilbake til Nordea og Postbanken et par ganger. Gikk forresten rundt med 20 lapper i lomma i Lillestrøm, var en smule mistenksom på alle som jeg møtte da gitt! :P - Har handlet mat - Har handlet litt småtteri på Thorsov - Bestilt koppholder til bilen hos Møller - Vært innom jobben og kjøpt høyttaler kabel (trenger nye) - Henta posten - Tømt søpla - Og til slutt laget frokost/lunsj som består av tagliatelle, pastasaus med fløte og parmesan, skinkebiter og litt parmesan på toppen. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg