_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Koseklumpen, vil du ha meg hjem? ;) Ferdig klokka 22.. såååååå seint :( huff åååå smerte :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ferdig på jobb nå jeg :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Var ferdig 15.30 jeg. Nesten så jeg vurderer å skaffe meg en bijobb. Er jo ikke noe å gjøre etter jobb jo :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Var ferdig 15.30 jeg. Nesten så jeg vurderer å skaffe meg en bijobb. Er jo ikke noe å gjøre etter jobb jo :p Jammen...trener ikke du ganske mye da? Og hva med hun snuppa du ordnet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ferdig på jobb nå jeg :) Om 10 min er jeg og ferdig ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 såååååå seint :( huff åååå smerte :D Jeg er flink til å kurere smerte :) Faktisk har jeg offentlig godkjenning på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jammen...trener ikke du ganske mye da? Og hva med hun snuppa du ordnet med? Trene kan jeg gjøre i arbeidstid på primærjobben :p Og vi la det på is. Hun har både studier og jobb, og flytter vekk til sommeren.. Jeg flytter jo også på meg, men fåglarna vet hvor. Men liker hun godt fortsatt, var på besøk i går x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Trene kan jeg gjøre i arbeidstid på primærjobben :p Og vi la det på is. Hun har både studier og jobb, og flytter vekk til sommeren.. Jeg flytter jo også på meg, men fåglarna vet hvor. Men liker hun godt fortsatt, var på besøk i går x] kjenner til det med for mye fritid desverre :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Jeg er flink til å kurere smerte :) Faktisk har jeg offentlig godkjenning på det.. må kurere meg :D kan hende jeg kommer med helikopter snart for har blitt go på å ligge breit,, tar sikkert kaka snart med en tur i skauen på take eller no :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 må kurere meg :D kan hende jeg kommer med helikopter snart for har blitt go på å ligge breit,, tar sikkert kaka snart med en tur i skauen på take eller no :) Ender opp på Sunnaas da. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Ender opp på Sunnaas da. er det fint der ?:D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 er det fint der ?:D Det husker jeg faktisk ikke! Mange år siden jeg var der. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Det husker jeg faktisk ikke! Mange år siden jeg var der. ok ... men siden du ikke husker så kan det ikke ha vært så gæli der :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Og vi la det på is. Hun har både studier og jobb, og flytter vekk til sommeren.. Jeg flytter jo også på meg, men fåglarna vet hvor. Men liker hun godt fortsatt, var på besøk i går x] Skjønner :) Litt synd igrunn. Hun var søt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 er det fint der ?:D Utsikten er veldig fin.. Ser utover Oslofjorden og over til Skaugum. Lokalene...not so much.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg