Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Stian, _eSOo_ , Skinnyarm Kjært barn har mange navn;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hehe, kanskje det kanskje ;) (Kunne du fått et mer kjedelig svar?) :D Synes det er et koselig svar jeg! Ingenting er mer hyggelig enn at mennesker finner en å være glad i. Så blir det jo interessant å se hvor lenge det varer ;) Men jeg gjetter over jul. Siden du sikkert allerede tenker julepresang.. Hvor lenge er det lengste du har vært sammen noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Stian, _eSOo_ , Skinnyarm Kjært barn har mange navn;) Aaaaaah, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hehe:) Mobber han litt for de tynne armene:) Jeg mener jeg har større underarm enn han har overarm;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 ja kos å være ferdig :) og komme seg hjem å bli hengt ut på forumet :D men stakk en tur - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 ja kos å være ferdig :) og komme seg hjem å bli hengt ut på forumet :D men stakk en tur Du tåler litt flørt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hehe:) Mobber han litt for de tynne armene:) Jeg mener jeg har større underarm enn han har overarm;) Hahaha! ....har han ikke det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hahaha! ....har han ikke det da?? Tynnere overarm enn jeg har underarm? Jo det tror jeg, men skal ikke slå det fast før det er målt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Tynnere overarm enn jeg har underarm? Jo det tror jeg, men skal ikke slå det fast før det er målt:) Du må legge ut resultatet her da, når du har fått målt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Tynnere overarm enn jeg har underarm? Jo det tror jeg, men skal ikke slå det fast før det er målt:) Bra du ikke er professor i anatomi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Du må legge ut resultatet her da, når du har fått målt:D Ja;) Men skulle hatt noen til å måle, så ikke han skryter på seg noen cm:P Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Bra du ikke er professor i anatomi :) Jaha? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jaha? "Kan jeg få lov å måle Deres overarm og underarm..?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 "Kan jeg få lov å måle Deres overarm og underarm..?" Hehe;) Jeg tar han lett;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hehe;) Jeg tar han lett;) Jeg er så sterk at jeg ba en pasient åpne en brusflaske for meg i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg