Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg er så sterk at jeg ba en pasient åpne en brusflaske for meg i går.. haha:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Jeg er så sterk at jeg ba en pasient åpne en brusflaske for meg i går.. Og han hadde knekt armen eller?:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Og han hadde knekt armen eller?:P Benskjørhet;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 stikker og henter dama:D snakkes folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Og han hadde knekt armen eller?:P Kun fått et snowboard i hodet. Ingenting feil med hendene hans eller innsatsviljen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 stikker og henter dama:D snakkes folkens!! Hadet ~ :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Kun fått en snowboard i hodet. Ingenting feil med hendene hans eller innsatsviljen :) Haha:) Han var vel ikke vond å be når du kom i uniformen din;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 stikker og henter dama:D snakkes folkens!! Hade Geir:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Synes det er et koselig svar jeg! Ingenting er mer hyggelig enn at mennesker finner en å være glad i. Så blir det jo interessant å se hvor lenge det varer ;) Men jeg gjetter over jul. Siden du sikkert allerede tenker julepresang.. Hvor lenge er det lengste du har vært sammen noen? Hehe, vi får se... Halvannet år.. twice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Faen, blir så trøtt etter en høneblund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Haha:) Dumt med den høneblunden da;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Alle ønsket seg ny bil untatt Runa, for han drømte om å kjøre en rusten gammel Laguna :D morsomt? kom på den nå *dah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 *se på Disney - Countdown to Christmas* :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 *se på Disney - Countdown to Christmas* :) Slår over.. Men du? Har du Get? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Slår over.. Men du? Har du Get? Har Canal Digital vi - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg