Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Bedre å ha munnen full av mat istedenfor dritt..når man prøver å ha et koselig forhold :D Mens man spiser, ja... Men til vanlig er det greit å ikke fremstå som en vandrende kantine:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 hhehe :) du får stake skikkelig opp nedi der iløpet av natta marius .... vi kan jo ikke ha det sånn :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Marius..inngår forresten det å vaske bilen min i dine planer for uka? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 hhehe :) du får stake skikkelig opp nedi der iløpet av natta marius .... vi kan jo ikke ha det sånn :D Kan ikke det;) Så du hadde prøvd... Salamiskiva mellom fortenna hadde flytta seg litt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Marius..inngår forresten det å vaske bilen min i dine planer for uka? :) Nja... Hvis du dukker opp i Kongsberg;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Men har oppnådd målet mitt for dagen:) Fikk mitt første runde tall:D Natta jenter:D Og Helge:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Men har oppnådd målet mitt for dagen:) Fikk mitt første runde tall:D Natta jenter:D Og Helge:D Natta :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 hehe natta kukken :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 De kan svømmebasseng i Uniten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Nedtur om den glassveggen knuser - spesielt hvis man akkurat da er å svømmer xD - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Føler du deg bedre Espen? :) Litt. Men kjennes ut som det skal sitte til langt uti neste uke. God natt alle sammen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Litt. Men kjennes ut som det skal sitte til langt uti neste uke. God natt alle sammen :) Natta :) Håper du føler deg fin igjen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Nedtur om den glassveggen knuser - spesielt hvis man akkurat da er å svømmer xD Om så skulle skje blir man hvertfall rik! (..eller de etterlatte blir) Er formen din fin da Alex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Har det helt fint jeg :) Nettopp tatt en ufrivillig blund på sofaen, så nå er alt bra :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Har det helt fint jeg :) Nettopp tatt en ufrivillig blund på sofaen, så nå er alt bra :P Hihi :) Du er søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg