Rabies Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 ssss... du venta vel ikke at vi klarte å holde oss helt alvorlige her :) neida, hvis du har sett filmen shoot em up så sier han det fint der hvorfor de med dyre biler kjører sånn som de gjør :) Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D (Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og) 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er ikke jeg alltid hyggelig mot deg? :) Er du? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Sandmojævel? Sjekka ut hva navnet SANDMO betyr i norsk motorsport før du brukte det som skjellsord?;) joa men dette er noe annet ... marius jævel - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er du? :) Du er så mystisk Hege! Vet aldri hva du mener :P Men ja, jeg synes da det (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D (Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og) skjønner godt hva du mener :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 joa men dette er noe annet ... marius jævel Så du HAR sjekka det altså?;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fair nok. Men det er jo oftest dyre audier jeg ser som legger seg over i hytt og vær uten blink. Og ikke viser så mye vilje til å legge seg over i høyrefila et lite øyeblikk hvis noen kommer opp bak som gjerne vil kjøre litt fortere enn dem igjen:D (Ja, det går ann å kjøre fort med en 316 og) Jeg har samme problem med andre som ligger i venstre og ikke flytter seg.. :( Og hater folk som sparer på blinklysa.. Nå er det vel heller det at du legger veldig godt merke til nye audier fordi de er så jævlig snygge! Andre biler brenner seg liksom ikke så hardt fast på netthinna :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Så du HAR sjekka det altså?;) He he :D kosebamsen - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Jeg har samme problem med andre som ligger i venstre og ikke flytter seg.. :( Og hater folk som sparer på blinklysa.. Nå er det vel heller det at du legger veldig godt merke til nye audier fordi de er så jævlig snygge! Andre biler brenner seg liksom ikke så hardt fast på netthinna :D Jada, skal inrømme at de nye A6 stasjonsvognene er feite å se på. Kunne godt hatt en sånn, men de kosta massa penga, og jeg vil ha bakhjulstrekk:D 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 He he :D kosebamsen Haha;) Du ass... Familen min er en kjent motorsportfamilie, men det er ikke noe jeg assosierer navnet mitt med:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Du er så mystisk Hege! Vet aldri hva du mener :P Men ja, jeg synes da det (: :op: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 bilde til deg alex :) men dette var før han satt på lysa - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Haha;) Du ass... Familen min er en kjent motorsportfamilie, men det er ikke noe jeg assosierer navnet mitt med:) Allikevel har ikke du arvet den fjerneste anelse om biler og skruing? xP - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 bra gjennomført bil men kunne godt vært bredda i tillegg :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 http://i140.photobucket.com/albums/r14/_eSOo_/040.jpg bilde til deg alex :) men dette var før han satt på lysa Å ja, den har jeg sett før. Vil ikke kalle den rosa akkurat :P hehe - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg