_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Jeg har drevet å observert litt i det siste, og nå er det et par ting jeg lurer på.Er blinklys ekstrautstyr på nyere audier? Og er det en gasspedal i dem eller leveres de bare med av/på-knapp? ;) nei fins ikke blinklys og ja er bare av og på :) er det ikke noe morro å bli frakjørt i hvert lyskryss eller siden du klager :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Jeg har drevet å observert litt i det siste, og nå er det et par ting jeg lurer på.Er blinklys ekstrautstyr på nyere audier? Og er det en gasspedal i dem eller leveres de bare med av/på-knapp? ;) Like mye ekstrautstyr som kvalitet er på BMW:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Like mye ekstrautstyr som kvalitet er på BMW:) LOL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Jeg har drevet å observert litt i det siste, og nå er det et par ting jeg lurer på.Er blinklys ekstrautstyr på nyere audier? Og er det en gasspedal i dem eller leveres de bare med av/på-knapp? ;) Sier han som kjører kebabtralle med strikkmotor. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 kebab kabab kebab tralle trille :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Bare lurte jeg :D Og klaging er det ikke egentlig, men jeg syntes at akurat blinklys ikke burde være så vanskelig å bruke (Jævlig irriterende når jeg har dårlig tid og står og venter før en rundkjøring fordi en eller annen kar ikke klarer å gi signal om at han skal ut, når jeg egentlig bare kunne kjørt på) Ang. fart så er jeg alltid forberedt på å bli frakjørt. Jeg kjører en 316 for faen;) Greit nok, jeg kjører også fort til tider, (i den forstand det er mulig med 1.6 liters rekkefirer) men nyere Audier (hovedsaklig de helt nyeste med de snåle baklysa) legger seg (nesten) ALLTID rett i ventre fil (uten å blinke) og nekter å flytte seg. Og bare så det er sagt så disser jeg ikke Audi generellt, men hva kjøremønster angår så har eierne av de nyeste dyreste audiene blitt det alle sier at BMW sjåfører er:D 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Er ikke bare Audisjåfører som ikke bruker blinklys;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 men venstrefila blir flittig brukt :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Det er sant:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Nei, er nok ikke bare audisjåfører som ikke bruker blinklys nei. Men utifra mine observasjoner så er ikke de som kjører litt eldre audi så gale, men helst fra 01-02 og oppover så blir det værre. Og dere som vil slenge dritt mellom merkene kan trykke på linken i bunnen av denne posten. Men please spar dere for uttrykk som kebabtralle. Og helst begrunn påstandene deres... Ok? http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/212703-audi-vs-bmw-tr-den.html#post2365309 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Stian: Kjørte du på E6 nordover ved Olavsgård på lørdag? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 ssss... du venta vel ikke at vi klarte å holde oss helt alvorlige her :) neida, hvis du har sett filmen shoot em up så sier han det fint der hvorfor de med dyre biler kjører sånn som de gjør :) - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Stian: Kjørte du på E6 nordover ved Olavsgård på lørdag? øøøøøøøø..... trur ikke det, men hvor er det egentlig ? - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 øøøøøøøø..... trur ikke det, men hvor er det egentlig ? Hehehe, greit :P Ligger like nord for Oslo, ved Lillestrøm. Jeg så nemlig en mørkeblå B5 Avant med S6 led lister der. Tenkte det var deg. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 øøøøøøøø..... trur ikke det, men hvor er det egentlig ? Regner med det er ved Olavsgård..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg