henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Klem var litt bedre ja :D Nei, i dag har vært en dårlig dag på jobb. 207kr inntjent og snaue 2000kr i omsetning :P Men jeg har gjort mye annet forefallende arbeid da :) (rydda, ringt kunder som ikke har henta varer osv) Kan ha vært fordi alle var på IKEA.. I was :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Vil du ha en klem av meg og Al3x??:D Gjerne det (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Kan ha vært fordi alle var på IKEA.. I was :D Jasså ja, endte opp med mye unødvendig du å eller? :P Gjør som regel det når man er der. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Gjerne det (: Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Awwww :kiss - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Hihi:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=44908 Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon Alltid synes at jeg er flink til å lage mat :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jasså ja, endte opp med mye unødvendig du å eller? :PGjør som regel det når man er der. Ble litt mer enn planlagt ja ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=44908 "Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon 54% har landet på denne bedømmelsen." Jeg fikk som deg Alex...om du og jeg slår oss sammen i kjøkkenet blir det nok utrolig ekstravagant! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Får starte vår egen restaurant vett ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Får starte vår egen restaurant vett ;) Jupp..så kan vi kjøpe servietter på IKEA :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 http://quiz.start.no/?p=play&quizID=44908 "Dette var ikke dårlig, du kan sno deg på kjøkkenet du..Du vet hvordan man kan trylle med det man har i skapene. Du får ofte skryt av maten du lager, og folk håper på en middagsinnvitasjon 54% har landet på denne bedømmelsen." Jeg fikk som deg Alex...om du og jeg slår oss sammen i kjøkkenet blir det nok utrolig ekstravagant! ;) Eg klarte også å få den bedømmelsen.:) Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Eg klarte også å få den bedømmelsen.:) :happyhappy: Actros...svar feil på alt og kom tilbake hit med hva slags beskrivelse en får da! Please :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Lurer på om jeg skal få tatt meg en tur til Drammen og henta nytt panser i løpet av uka. Bare finne ut om jeg får plass på hengeren vår...hm.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 :happyhappy: Actros...svar feil på alt og kom tilbake hit med hva slags beskrivelse en får da! Please :) Kompis av meg fikk dette som svar: Dette var ikke så bra!Du burde ta et kurs,.. eller holde deg til Toro og Mr Lee! Du bør prøve å gifte deg med en kokk, eller kanskje du allerede har funnet en? Så alle får ikke likt, hvis du tenkte på det. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg