Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ska gje deg Johnnyboy ska eg, mr. varg veum. orker ikke en sesong til med rs4-rims. KANSKJE hvis jeg hadde hatt de i 18, men ikke når jeg har 17. må ha noe nytt nå :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Fyfæn, ble bannet en stund. Jævla svin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Alle ble det Espen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Alle ble det Espen.. Bra du sa det til meg på facebook når jeg var i desperat trang for å snakke med noen om det grusomme som hadde skjedd.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Terrorangrep altså? Trodde det var rånerene i rånetråden på stripa her som skulle ta meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha, nei de er visst ute etter meg... Som alle andre :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Psst - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hihi!!! dette minnet meg sååå om dette : http://www.youtube.com/watch?v=fNGIzUQ6hns .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 RS4 II er verre da Johnnyboy. RS4 II er mye penere enn de første RS4 felgene synes nå jeg da. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Men så har du ET35 og 225 på 8" og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Men så har du ET35 og 225 på 8" og da... Og hvilken sammenheng har det med RS4 II vs RS4 I? Greit at du prøver å komme med comeback, men det der ga ingen mening. Men for all del, kjøp deg RS4 I og ha samme felger som 90% av alle med VAG! Samme med A8 felga, kryr av Golf 4 med A8 felger. Sååååå originalt a gitt! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Akkurat det jeg mener, du er så standard ;) Jeg skal ikke ha for at jeg ikke prøvde, men neeida.. Du endte opp med den mest normale dimensjonen ever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 A8 felga er stygge. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det er jo du som er standard som liker RS4 I og A8 felga, nettopp det jeg sa. Stakkar, er ikke så lett for deg å forstå det? Må kanskje ha det inn med teskje? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 BITCHFIGHTTTt - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg