al3x Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Nja... Tolk det som du vil, men jeg mente ikke å være slem:) Tenkte kanskje du hadde lyst på sjokolade du og :) Hehe, greit da =D - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Hehe, greit da =D Du er så søt så:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ^_^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Noen som har noen gode tips når Windows plutselig har bestemt seg for å fucke til eksterne harddisken? "Parameteren er feil" får jeg som feilmelding. Fått henta ut mesteparten av filene på disken, men store filer klarer visst ikke Neros RescueAgent å hente ut (.iso filer på x antall GB feks) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Prøv ut Harddrive Inspector for å se om det er harddisken som driver og tar kvelden, eller om det er OS som ødelegger for deg :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 God morgen smågutter:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 yo pussies! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er det no liv i Stavanger Rundbrenner-Rune?? :D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hehe, alltid liv når du er meg vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Tror deg:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Fyfæn det er glatt i dag ;o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er du nybarbert?? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hihi, kjører ennå på sommerdekk jeg. 5 grader på målestokken min :) Blir vel minus en dag og to uti januar kjenner jeg Stvg været rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er du nybarbert?? I trynet ja, over snoppen nja, på skrukken nei. Noe mer du ville vite? Hihi, kjører ennå på sommerdekk jeg. 5 grader på målestokken min :) Blir vel minus en dag og to uti januar kjenner jeg Stvg været rett. Hehe, kjørte på vinterdekk helt til fredag jeg.. Her hadde det da kommet 15cm snø siden onsdag :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Her er det 8 grader og opplett, og jeg kom til oppvarmet bil (kupèvarmer) i dag :D Digggg - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg