al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hvorfor er du våken så tidlig? :) Jeg skal snart tusle i seng igjen. Måtte bare se om drømmene var virkelighet eller virkeligheten var drømmer.. ;) Jeg har vel egentlig aldri kommet meg i seng :P Sett et par filmer, brent noen dvder, pimpa XP litt og så var det plutselig dag :O - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Nja... Ikke sovet allverdens... Du da frøken? Beklager hvis det var no jeg ikke svarte på!! Hva var det?? Drømt masse rart..Sikkert fordi det ikke er så lurt å gå å legge seg en time etter at man blir trist :( Men du virker jo nærmest litt manisk av søvnmangel og frustrasjon..? Lurt å gå på skolen i dag tilfelle du begynner å bjeffe og bite? ;) EDIT: Åja..det spm kan du bare glemme, var ikke noe viktig uansett :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg har vel egentlig aldri kommet meg i seng :P Sett et par filmer, brent noen dvder, pimpa XP litt og så var det plutselig dag :O :happyhappy: skikkelig god og tørr i øyekroken du nå da? Og pusekattene? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 :happyhappy: skikkelig god og tørr i øyekroken du nå da? Og pusekattene? :) En smule ja :P Harrytur om noen timer, så lite vits å legge seg :) Hehe, joda. Går bra med dem, lever enda ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 En smule ja :P Harrytur om noen timer, så lite vits å legge seg :) Hehe, joda. Går bra med dem, lever enda ^^ Tror i utgangspunktet den Harryturen blir litt mer trygg om du hviler øynene litt.. :) Hvilken grenseovergang velger du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Tror i utgangspunktet den Harryturen blir litt mer trygg om du hviler øynene litt.. :) Hvilken grenseovergang velger du deg? Blir en tur til Charlottenberg i dag gitt. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Blir en tur til Charlottenberg i dag gitt. Den berømte sukkerveien har jeg aldri skjønt hvor er. Er det selve veien man kjører på som kalles det, eller er det en annen enda mindre vei..? Vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den berømte sukkerveien har jeg aldri skjønt hvor er.Er det selve veien man kjører på som kalles det, eller er det en annen enda mindre vei..? Vet du? Aldri hørt om sukkerveien jeg :S - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Aldri hørt om sukkerveien jeg :S Kanskje like greit.. :) Ingen vits å ikke kjøre en dårligere og kanskje enda mer svingete vei.. Det er uansett morsomt med Audi gjennom skogen. Den ligger så stødig på veien :D Obs! Bilrelatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Morn morn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kanskje like greit.. :)Ingen vits å ikke kjøre en dårligere og kanskje enda mer svingete vei.. Det er uansett morsomt med Audi gjennom skogen. Den ligger så stødig på veien :D Obs! Bilrelatert! Å ja, er det den veien om Bjørkelangen gjennom skogen? Der har jeg i så fall kjørt en del, morsom vei det :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Morn morn! Sover du noen gang? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hehe, nei faktisk ikke. Jeg lever på luft og kjærleik. Og ja.. Pepsi Max og snus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Å ja, er det den veien om Bjørkelangen gjennom skogen? Der har jeg i så fall kjørt en del, morsom vei det :) Morsomt så lenge det ikke ligger en kolonne av sinkebiler foran.. Men selv det kan jo være underholdende til tider.. Hvertfall når man vet at kun en i den køen er genierklært. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hehe, nei faktisk ikke. Jeg lever på luft og kjærleik. Og ja.. Pepsi Max og snus. Jeg og lever og ånder for Pepsi max.. Var det ikke du som snakket om Rølldal? Fikk en mms derfra i går med bilde av nysnø.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg