Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hahaha, sattan - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Pyse - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hahaha, sattan Jeg så det før deg nigga:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nope! - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nei, så jævlig;) Bare 240 her i Kongsberg:( Pluss 2 audier :) Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nope! Så det 19.40, 20 min før det havna her:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Pluss 2 audier :) 2? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Din er vel av og til i Kongsberg og min er jo alltid her. Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Din er vel av og til i Kongsberg og min er jo alltid her. De jeg trodde du sikta til ja:D Så en snasen a5 her om dagen... Meeen... Den var sikkert bare på tur tvers gjennom sånn som alle andre biler som ikke er produsert for en evighet siden i Sverige... Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Nope! Jo, jeg sendte det til han for en halvtime sia :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Eid lille negergutt:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Rune, fin Ka! Takk! Trenger ikke plass til slikt jeg vettu.. EDIT: Og hvorfor slettet du? Jeg er kjapp vett ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Da var det jobb gitt..... zzzZZZZZZZZZ!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Alex, det frister... :( http://i136.photobucket.com/albums/q171/brunerune/senk2.jpg Jeg sa du ikke klarte å la den være i fred :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Jeg sa du ikke klarte å la den være i fred :P Hehe:) DET overrasker vel ingen? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg