sk0g3y Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Noen som vet noe om denne kassen spiller bra? http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=17&series_id=56&family_id=103&item_id=110678&locale=en_US&p_status= Skal være i en Golf 3 dersom det er til hjelp ;) Ellers andre kasser dere anbefaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Den kassen er vel laget mest for pick-up'er, med rett bakvegg vil du vel ikke spare inn på så mye plass i Golf'en sammenlignet med en vanlig basskasse med skrå bakvegg, om dét var intensjonen din... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Monterte en sånn, sammen med en RF monoforsterker, i en caddy for 14 dager siden, og jeg synes IKKE det ble noe bra. Men så er jo ikke RF slik det engang var, så jeg anbefaler å styre unna ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Men hvor mye vil det koste meg sånn omtrentlig, dersom jeg vil ha en single 12", frontsett, baksett, og forstrker? Trenger ikke være de dyreste merkene altså. Har liksom ikke så mye penger at det gjør noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Frontsett, sub og forsterker som er av ok kvalitet, burde du få for rundt 7k, så kommer kabler og materialer i tilegg... Bakhøyttalere trenger du ikke da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Men vil ikke det bli bedre lyd da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Men vil ikke det bli bedre lyd da? Høyttalere baki mener du?? Nei, det resulterer som regel i et rotete lydbilde... Med et skikkelig frontsett, og forsterker på det, samt riktig montering, så vil du få plenty lyd fra det, fra +-70hz og oppover, så tar suben seg av resten ;) Du sitter vel foran når du kjører går jeg utifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet September 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 hehe ja gjør det men, ødelegger det med et par i hattehylla osv.? Og hva mener du med riktig montering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg