Sæther Racing Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Når jeg lakkerte bilen min for ja 4 uker siden, limte jeg på listene og brukte teip til og holde de fast, Og det sitter litt LIM rester fra teipen på lakken, har ikke tørt og gjøre med det før nå? Hva skal jeg bruke for fjerne dette? det sitter godt, høytrykk vask og sterk såpe tok det ikke :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Sitrusrens på sprayboks. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molla Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Bruk sitrus, la sitrusen virke en liten stund, så kan du prøve og skape forsiktig med gummiskrape Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 3M sitrusrens er bra Sjekk det først et sted det ikke syntes da, regner ikke med at sitrusrens skader noe, men ikke kult å finne ut at den gjør det midt på døra, så ta litt på et sted det ikke syntes og tørk over med noe som er hvit, farger det av, bør du være obs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 ..anbefaler også å bruke hendene mest mulig når du skal skrape bort, du har mye mer føling med dine egne negler og fingertupper enn med en gummiskrape. Når lakken er ny, er den myk! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tror den har tørket, ser tilbake og det jo over 2 måneder siden jeg lakkerte bilen tror jeg, husker ikke helt, men tenkte på clay jeg ?????? hvordan kan den funke? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tror den har tørket, ser tilbake og det jo over 2 måneder siden jeg lakkerte bilen tror jeg, husker ikke helt, men tenkte på clay jeg ?????? hvordan kan den funke? Kommer an på limet. Hvis det er helt gjennomherdet kan du fjerne det med clay, så det kan være verd et forsøk. Men sitrus er overlegent på "aktivt" lim.. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 kan jo bruke sitrusrens som caly lube :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg