Leirviken Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Dette ser da veldig bra ut :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 skjedd lite i det siste... Forrige uke onsdag var jeg med i en liten bilulykke så har ikke orka ut i garasjen med vonn rygg ;) SÅ dagen etterpå skulle jeg løfte inn noen penta felger uten dekk å da mista jeg den ene felgen å kanten på felgen traff tåa så den takka for seg... mene troor det ska skje litt smått nå framover :) Pusle arbeid... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Det hørtes ikke så veldig godt ut, men gleder meg til Update:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Liten update! Kim har vært her i dag å hjelpa te litt igjen! hehe takk for hjelpa igjen ;) Bagasjelokket snart klart? Sandblåste bak døra h side mene må slipe litt ned å sveise ;) Kobla opp stor turteller istede for klokka som var der :P Har egentlig gjort mye mere i dag som: Sparkla og slipa antenne hull på H side Sparkla opp og slipa v for skjerm Sparkla litt og slipa på v bakskjerm MEN glømske meg har glemt å tatt bilder men kommer med tia! ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Misunner deg den garasjen din gitt! Driver i enn kald garasje, kaldt som juling!! Du har det vel varmt og godt? :) Ser bra ut detta, gleder meg til og se resultatet! :) Følger med videre :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hehe joda erra varmt har vedovn ;) Er vel sånn 17-18 grader der ;) Passe arb temp det altså.. Noe dritt med kald garasje da har en lixsom ikke så lyst til å jobbe å da er det begrensa hva man kan gjøre med tanke på temp for sparkling osv... Det er bra at noen følger med :) hehe :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hehe ja sant det. Har lyst til og isolere hele garasjen hime, og få i gang ordentlig god innetemp, da man har lyst til og drive ute med bil på vinterstida. :) Når kommer det flere bilder og info? :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ja, gøy med bilder:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 kan tenkes at det kommer litt bilder i kveld :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Egentlig ikke skjedd stort siste dagene.. Fikk vært i garasjen i går men siden det var julaften måtte jeg inn te selskapet osv :P Hehe men fikk rødda litt i går for var ekstremt rotete.. allt verktøyet lå på gulvet :P hehe her er litt av det jeg fikk i går... (Fikk penger osv men det tok jeg nok ikke bilde av :P) mangler 10 fast nøkkel med skralle løsning på ene siden så fikk jeg ny i går :) Manglet også 13 fast så fikk det og i går :) Fikk og noen MOMO skulderputer for tull.. :P hehe Men de hanskene på bilde der er utrolig kjekke... Er lys på sidene av hansken som rettes mot der man jobber! :D Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvordan funka pussemaskinen fra biltema?:P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 hmmm var det da :P hehe bare brukt den 1? minutt ca men funka bra så lenge som det :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hvor er de hanskene kjøpt? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Torshow mener jeg ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Jepp er på Torshov, Funker Bra dem ja:) Morro med sånt i jule gaver da da:D Ikke bare hjemme strikka ullsokker:P Bra det kom en Update her nå:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg