TimBB Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Fått på bross kitet? Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Nei.. Gidder ikke sette på kittet for å så ta det av igjen når bilen skal lakeres ;) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er da litt som skjer nå å :) Vært på feiltema å handla :P Kjøpte og 2 sånna "slipe" klosser på biltema på til å fjerne stripene på siden av bilen Her ser dere at jeg har sparkla og slipa ned døra der jeg har sveisa :) Sparkla og slipa antennehullet Blinklyset sveiset igjen Lagt inn en ny plate her Lagt inn ny del her å Sparkla og slipa over men har ikke bilde etter jeg slipet det ned.. Man skal legge på godt med sparkel har jeg hørt :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Har samme pussemaskin, Funker knall:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er ikke alt som er så ille fra feiltema:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Pussemaskinen skal jeg ikke utale meg om for den har jeg ikke hatt bruk for enda :P hehe men har vel brukt allt annet der å det har funka knall det :) Værtfall de hammerene :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 HOI har glemt å oppdatert her gitt :P så nå kommer det en stor oppdatering :) Så har kim vært på besøk i dag å fått gjort masse :D (sirkim2000) Han "måtte" slipe ned her å legge på litt mere sparkel Kim i full sving med å slipe litt før sparkling. Måtte slipe vekk "litt" sparkel på døra og varme opp å "strekke" plata å få den litt inn pga slått seg under sveising. Sparkla og slipa i c stolpa men må legge på litt mere pga større bulk en vi trodde :) Så la kim på sparkel på døra når den var ferdig innbulka :P hehe Var bulk i fram døra Så måtte vi jo ha mat! MEN må bare si enting må jo være veldig kjedelig å sparkle som kim da... formløs sparkling som man nesten ikke trenger å slipe.. Må jo ha litt å gjøre å :P hehe Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Her kommer det litt bilder... Eneste jeg har glemmt å ta bilder av kim er allt du har gjort :P hehe ska ta bilder i morra jeg ;) hehe Bagasjelokket har fått vannkopper.. hehe litt bulker her å der ;) Kim i full sving med døra og sliper på den Bare så dere vet det! Tok bilde av 1 av 5 div plakater jeg fikk på jordkjenn... Ganske så store Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Enda en oppdatering... Litt bilder fra tirsdagen når kim var her :) Bakdøra endelig ferdig :) Sparkla litt i bakkant av framdøra: Framkant av framdøra: C stolpa ferdig: Hjulbuen ferdig: Litt ekstra utstyr jeg har finni nede på jobb :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ser jo Faktisk morro ut og holde på med bilen i en Garasje, Godt jobba:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Ja deili med garasje... Har stor respekt for de som bygger bil under åpen himmel så det er sagt! Har gjort endel men har ikke lastet opp bilder... Blandt annet er bilen ferdig sveiset :) Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Litt før jeg begynte å sveise under ved pedalene :) Sveisa litt Tecktylert H hjulbue Røra meg sprøyta over med primer.. Men kom på i ettertid at hjulbuen er ikke helt ferdig men er jo fort å slipe av igjen :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 artig prosjekt. gøy med såpass med bilder som du legger ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Hehe håper på at det ikke blir for mye bilder :P hehe Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 For mye bilder blir det vel aldri så lenge det er Intresangt:D Bra du har god arbeidslyst:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg