ztoffzern Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Hei. Den ene tåkelys pæra i min Audi 80 har tatt kvell. Hvordan får jeg ut pæra av sokkelen??;/ Lykta er ute og allt det der men pæra sitter jo lodda? fast inne i sokkelen sammen med + ledningen.. Hvor får jeg ev. tak i en ny sokkel med pære og ledningen?:S 92 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 Skal bare være å ta ut som alle andre pærer...ikke noe hokkus-pokkus;) Ta en nærmere titt. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet September 16, 2008 Rapporter Share Skrevet September 16, 2008 H3 pære du har, fåes kjøpt over alt, ser slik ut: Selve lykta åpnes bakfra så er det bare å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg