MortenNilsen1989 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Grattis med lappen da smån ^^, Hvor bor du henn? Vært kult å sett den om jeg kjørte forbi engang :) Er VW-fan så det holder :p Og fine VW er noe man kan sikle av Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 takk:D kjøre pent har ikke noe valg norske veier er ikke bra nå til dags:P jeg bor geithus/ buskerud:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Nåh.. Åssen vart bil med coilovers? Ser lav og fin ut hvertfall! :d Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 den er digg og kjøre den:D [/img] [/img]bilen min med emblemfrigrill og nye baklykter:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Det ble peeent !! :D Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Har en helt likedan bil bare jeg har 86 mod :) Samme farge å alt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Hvor kjøpte de du baklyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Ble jævlig pen den bilen der :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 takk:D baklykene kjøpte jeg på autospar var tilbud på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Da blir det en stor oppdatering siden jeg ikke har lagt ut noe på en stund. motor bytte og poly foringer:) delebil:P [/img] da var motoren ute av bilen fått pussa den opp litt:) [/img] da var motoren ute av bilen min:P [/img] Foringer. [/img] [/img] motor på plass i bilen bildet er tatt etter første prøvetur. [/img] audi a3 stoler ble montert gode og sitte i:) [/img] så siste bildet av bilen fått på g60bredding:D i vinter blir det ny lakk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 som dere ser må jeg ha noen andre felger:P mindre og breiere:D si i fra hvis noen har til salgs:D trenger dørsider også:P så ett spørsmål til noen som kanskje har vært borti dette bensinpumpa starter ikke når jeg vrir om tenninga. trudde det kunne være styrestrømmen men er ikke sikker noen som veit?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T4ray Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 du burde sote baklyktene blir noe jævli bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2010 ja tenkt på det men. det er ikke mye som skjer her for tiden tok ut motor i dag og skal bytte alle pakninger. så skal jeg modifisere a3 seter bak og lakke den opp andre felger.:P prøvde felgene til fettern min:P [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 begynner og bli bra detta... ble rå med de felgene der da... skulle vert i en annen farge så hadde de passet perfekt synsest jeg da :P 90-fangere og mye senk kler jetta meget godt... det samme med emblemfri grill det klør i fingrene for at jeg skulle fått henta jetta'n jeg skal kjøpe også...liker gammel vw :D Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth91 Skrevet Januar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2010 bilen skal bli helt hundre tar bare litt tid:P ja laaav jetta er kult har emblemfri grill til den. fikk gjort litt forje helg delt lyktene og tatt ut motor skal bytte alt av pakninger lakke den opp og pussse opp motor rom.. fikse fester på audi a3stolene forran og lage fester bak. bytte panser ta av bredding og limes på nytt få det helt strøkent. lakke det som er dårlig på bilen, fike motor hundre 100 og trimme den litt. det er vell planen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg