Bujk1 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Har akkurat kjøpt meg original spoiler til min BMW 316TI compact e46 og lurer på hvordan denne monteres? Hørt fra noen at denne monteres med dobbelsidig teip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hvilken spoiler er det snakk om? Den lille lista til koffertlokket eller bakrutesenkeren? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bujk1 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hvilken spoiler er det snakk om? Den lille lista til koffertlokket eller bakrutesenkeren? Den lille lista til koffertlokke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Den ja, den kan du bruke f.eks 3M tape til :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bujk1 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Den ja, den kan du bruke f.eks 3M tape til :) Ohh, og det skal holde? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Ja. Er vel det som pleier følge med. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 man kan jo alltids feste den med lim. usikker på hva fagfolk kaller det men jeg tar det som lim ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsxrace Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 man kan jo alltids feste den med lim. usikker på hva fagfolk kaller det men jeg tar det som lim ;) tec 7 eller sikafleks :) eller 3M teip Dr_S sa, men ville anbefalt tec 7 Siter BMW E34 520i Excuetive -X-BMW E36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 sett den der du vil ha den ca så borrer du tvert igjennom med 15cm lange treskruer:) den BURDE sitte der! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bujk1 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Da har jeg kjøpt 3M dobbelsidig teip. Syns den virker litt tykk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg