castman Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Som topic sier så lyser min gule avgasslampe i dashen. Og etter hva som står i min service bok så er det feil i avgass systemet. Hva er mest sannsynlig årsken til dette? lamda sone, defekt? Skadelig for motor å kjøre med dette en stund? gjelder forresten 04 caddy 2liter SDI. takker for bukker for eventuelle svar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Som topic sier så lyser min gule avgasslampe i dashen. Og etter hva som står i min service bok så er det feil i avgass systemet. Hva er mest sannsynlig årsken til dette? lamda sone, defekt? Skadelig for motor å kjøre med dette en stund? gjelder forresten 04 caddy 2liter SDI. takker for bukker for eventuelle svar . Gult betyr fare. Dvs at det ikke er noe som må gjøres umiddellbart. Men, du bør få kjørt en diagnose, så snart det går ann. Å kjøre "en stund"... Vel, kjør på verksted asap. Det kan være en bagatell nå, men om "en stund" flere 10-tusner i rep. :) Evt. kan du jo titte innom VW Audi Club gjengen lokalt, å høre om noen kan kjøre vagcom-diagnose på Caddy'en din. :) Håper det ordner seg! :) - Jan Henrik Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castman Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Det var en føler/giver som hadde tatt kvelden. Men bilen er solgt nå uansett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg