Fredd4d Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 tingstad eller sakariasen jernvare i oslo. vet ikke hvor i østfold, men dersom det er en orginalbolt, så ville jeg gått til forhandler å kjøpt til blodpris. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Jeg er forhandleren ;-) trenger en på jobben nu, og må bestilles fra Belgia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Jeg er forhandleren ;-) trenger en på jobben nu, og må bestilles fra Belgia! hehe, da blir saken anderledes. Får ringe sakariasen i oslo, eller stikke på huggern og hente bolt fra tilsvarende bil Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Evnt så kan du sjekke med Norling på Ramstadkrysset. (mysen) De pleier å ha det meste ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Norling er prøvd, er nabo butikken det, så var første forsøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Wurth eller ProffPartner på Rolvsøy. De har mye ukurant liggende. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 lage sjøl da:) går jo fint det å.. med mindre du ska ha jævlig mange:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hadde det vært dreibenk her, så hadde det gåt fint det! Har ikke utstyr for å lage selv, og høggærn er ikke alternativ. Bolten sitter midt inni en 1cd-ftv motor på previa. Ikke flust av dem på skroten enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 hehe. Du får vel tak i en hos en jernvare handel og legger på prisen 5 ganger :D. Første møtet mitt med service på maskiner var jobben til far min. En mann kom innom for å få en drivrem til en maskin de hadde produsert der. Far min bad en ansatt gå ned til en lokal sjappe som fører slikt, og la på prisen 4 ganger ut til kunde i stedet for å si til kunden at han selv kunne gå rett nedi gata å få reima billig. Første leksjon i hvordan tjene penger :) haha. Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg