Gå til innhold

Gtr prosjektet mitt..

Ranger emnet


Larson

Anbefalte innlegg

Jo da det går jo så smått fremover..! :) Har bygd noe for brodern og restaurert et porche targa tak så det har blitt prioritert litt for lite tid til mazda´n i det siste stakkar..

Har problemer med fyren som skulle levere meg sub og et frontsett til så det er mulig det blir litt endring i forhold til de orginale planene.

Vennligst ikke lag noen diskusjon av det på denne tråden men

jeg vil advare mot å kjøpe noe fra en som kaller seg lydcompaniet, han har en del anonnser på tekst tv blant annet.

Løgner, falske sendings nummer og bare rot.

Rizla presenterte meg for en seas sub og den fikk jeg veldig lyst på.. Så om det blir planet audio hele veien er litt usikkert nå.;)

Holder på å bygge om et sidedeksel for å sette inn cd-veksler i baksetet nå, kommer med bilder snart.

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Larson

Bare spør du!

Syns det er synd flere ikke lager en sånn tråd om prosjektene sine, de der ute som har gjort dette en del burde dele litt erfaringer! Slipper vi andre å gå i samme fellene osv..! ;)

 

Jeg skal love deg at jeg skal lage en Arosa prosjekt side når jeg begynner til uken :-)

Her skal det gå så seterygger og bakseter flakser :-) Så kan dere lære av mine feil og aldri gjøre det samme som meg :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger prisene på noe sånn?

Jeg trenger to 8" til prosjektet mitt, men jeg har ikke bestemt meg for hvilke produkt jeg skal bruke.

 

Har lyst på RF, men jeg får gode priser på MDS( de har liksom en "versting" 8" som ikke skal være så gale.

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Larson

Vennligst ikke lag noen diskusjon av det på denne tråden men

jeg vil advare mot å kjøpe noe fra en som kaller seg lydcompaniet, han har en del anonnser på tekst tv blant annet.

Løgner, falske sendings nummer og bare rot.

 

Du er nok ikke den eneste som ikke liker denne karen..

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Hva ligger prisene på noe sånn?

Jeg trenger to 8" til prosjektet mitt, men jeg har ikke bestemt meg for hvilke produkt jeg skal bruke.

 

Har lyst på RF, men jeg får gode priser på MDS( de har liksom en "versting" 8" som ikke skal være så gale.

 

Jeg har ikke 2 8"..? Har 2 6,5 jeg i dørene.

Frontsett fra planet audio.

Skal du ha 8 må/bør du dempe jævli godt eller helst bygge en lukket kasse på en måte.

Jeg har dempet og tettet døren i alle retninger men 6,5´ene spiller så det rister i trekket enda. Jeg kommer til å trekke dørtrekket i 2mm bitumenplater før jeg fyller opp med byggskum for å gjøre det mere kompakt.

Personlig liker jeg ikke rf høytalere men er godt fornøyd med forsterkerne jeg har fra dem.

Har du lyst til å gå for mds så må du gå for det verste de

har ja..! ;)

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at jeg må dempe det noe voldsomt.... Har fått laget en kasse(sylinder) i 4mmm aluminium som jeg skal få trekt innvendig med glassfiber for å gjøre dem mere lydtett, samt at jeg skal fylle dem med byggskum eller noe annet lyddempende materiale.

 

Jalla: Du har vel tilfeldigvis ikke noen linker til de 8" som du nevner?

Siden budsjettet er høyt prioritert trenger jeg det beste til den billigste pengen... så får jeg heller bygge på og utvide etterhvert.

 

Noen av dere som har noen formening om MAGNAT?

Fått fatt i en 10" billig.(tror jeg)

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Hva ligger prisene på noe sånn?

Jeg trenger to 8" til prosjektet mitt, men jeg har ikke bestemt meg for hvilke produkt jeg skal bruke.

 

Har lyst på RF, men jeg får gode priser på MDS( de har liksom en "versting" 8" som ikke skal være så gale.

 

På de Rockford RFD 2208 8" DVC 400W RMS/ 800W max så mener jeg at de koster ca. 2500,- pr stk.

 

De er helt rå, og spesiellt i porta kasse spiller de helt villt bra. Har tatt dem ut av dørene mine nå og satt dem i porta kasser bare for å se hva de er gode for og jeg lover deg at det spiller brutalt og bra :-)

 

Mine har jeg solgt nå. Jeg vet jeg kommer til å angre..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Hva med etpar 8" RE XXX eller JL8W7 istedet?

Spiller fletta av MDS med voicecoilen på ryggen :P

 

Ville bare si at det finnes mye snacks der ute :)

 

XXX serien leveres i 10"/12"/15"... og jeg skal ha ett par sånne :-)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket på JL subbene til rizla en forleden kveld, søøte.:D

 

Ellers så er dekslene i sidene ved baksetet fått en stor omgang dremel og og diverse. En tidligere eier som hadde skåret hull i de også for 6x9 så det måtte plastres..

135-3505_IMG.jpg

 

Her er noen batteripoler jeg kjøpte en kveld.

135-3506_IMG.jpg

 

Her er de delene av sidene jeg har skåret ut blitt formet litt.

135-3516_IMG.jpg

135-3514_IMG.jpg

135-3512_IMG.jpg

 

Her er det meste av bilder jeg har tatt underveis og noen fra en bmw jeg holdt på med en vinter. Står og modnes for videre bygging i en garasje den nå..;)

 

http://volcano.photobucket.com/albums/v11/larson/

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt bedre bilder..

135-3536_IMG.jpg

135-3537_IMG.jpg

Det skal 3 ting inn i den delen som er påbegynt her og men først må formen kopieres 100% for "designen" på cd-veksler delen er tatt i fra hodet og det er nok av vinkler,buer og kanter som skal være helt like..

Selve sidedekslene er nå så godt som ferdige og har fått et tynt lag skumgummi limt på før de er klare til trekking i sky.

135-3535_IMG.jpg

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår