BBS Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Skal kobles på en RF 340 Watts monoblokk så bør vel holde med 0,5 F , men alt av interesse!!! Kom med forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 hvis du er int. i kondis, så kan jeg selge denne for 895,- inkl frakt ved forskuddsbetaling http://www.okreklame.no/catalog/product_info.php?cPath=45&products_id=114 Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Eller en 1f Biltema kondis, som med litt magisk tynner blir den helt hvit og logofri. Kvaliteten vet jeg ikke, men funksjon er like bra. Kanskje den holder 6 år i stedet for 10år?? Men den er uansett ny, eller veldig lite brukt. Har 2, så husker ikke hvem som er hvem. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg har en 1 farad macrom kondensator som jeg ikke trenger. Den har så vidt blitt testet, og er bortimot 3mnd gammel. 500kr... Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Ble desverre litt utolmodig og kjøpte meg en kondis på bilradiospesialisten.. Må si det hjalp bra!! Takker for svar.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg