Gå til innhold

360=lekebil

Ranger emnet


harr(y)ald

Anbefalte innlegg

på grunn av mangel på både førerkort og bil, bruker eg søstra mi sin 360 til kjøring rundt om på gårdsveiene, og på marka... må bare sei at det er en kongebil når deit er glatt, og på grus... det derre med for svak motor er bare no tull... står jo og spinner me den til eg e heilt "nedgreven"... rått med piruetter på snøen også...:cool:

If you feel in control, you are not going fast enough...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by harr(y)ald

på grunn av mangel på både førerkort og bil, bruker eg søstra mi sin 360 til kjøring rundt om på gårdsveiene, og på marka... må bare sei at det er en kongebil når deit er glatt, og på grus... det derre med for svak motor er bare no tull... står jo og spinner me den til eg e heilt "nedgreven"... rått med piruetter på snøen også...:cool:

 

Haha.. en 1.2 liter klarer jo å stå å spinne i 1. da :D

 

Prøv å legge ut ræva i 90km/t du.. ;) Da trenger du litt mere power for å holde den ute.. Eller, ikke prøv du :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Originally posted by Ola

 

Haha.. en 1.2 liter klarer jo å stå å spinne i 1. da :D

 

Prøv å legge ut ræva i 90km/t du.. ;) Da trenger du litt mere power for å holde den ute.. Eller, ikke prøv du :D

 

psj.. på snøføre kan man fint legge ut rævva i 90 med en 1.2 liter på 52 hk.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by harr(y)ald

Men dinna tullingen over her fårstårkje at en 17.åring ikkje har råda te en bil me over 200hk.....

 

Men tullingen forsto at 17 åringen ikke visste hva han snakket om ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by harr(y)ald

Men dinna tullingen over her fårstårkje at en 17.åring ikkje har råda te en bil me over 200hk.....

 

Hørt om opel senator a 3.0e? Det er i hvert fall 180 hk til under 10k... :D Og bakhjulstrekk!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

jeg har sett fin sladding på tørr asvalt med en 360 jeg.. det er bare å ha gøtts nok til å kaste seg ut.. han som kjørte hadde ikke hemninger. Gøy å se på, fikk lyst på en 360 å leke meg med da!

De er morsomme å leke med.. men på asfalt er de kjedelige... Jeg vet det går ann å herje i 1. og 2. gir.. men å kalle de motorsterke "nok" er å overdrive veldig mye..

 

Det jeg mener, er at det ikke kreves shit av en bil for å spinne seg fast på grus, og å spinne piruetter på snø :D

 

Get it?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

jeg har sett fin sladding på tørr asvalt med en 360 jeg.. det er bare å ha gøtts nok til å kaste seg ut.. han som kjørte hadde ikke hemninger. Gøy å se på, fikk lyst på en 360 å leke meg med da!

 

 

Den var vel ikke rsblå i bengalakk:D Dekka hans så ikke så pene ut etterpå

Men han må ha glatt asfalt for å slippe ortlig, som asfalt med sann og grus.. Håper han sveiser sperre da blir det gøy da..

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Originally posted by Manuell

jeg har sett fin sladding på tørr asvalt med en 360 jeg.. det er bare å ha gøtts nok til å kaste seg ut.. han som kjørte hadde ikke hemninger. Gøy å se på, fikk lyst på en 360 å leke meg med da!

 

ja, dn som har gøtts te å kaste ut bakdelen på en slik bil... hehe

 

fikset en Mazda e2000 som måtte testes... dn så ha prøvd å vrenge en slæng på en slik bil så du kjører på 2-3 hjul vet at det er ikke bare bare...

 

hehe de som så når jeg kom med speilene nesten i asfalten på mazdaen fikk nok seg en latterkule:)

 

var faktisk en ganske artig bil å leke med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nikdev

 

 

Den var vel ikke rsblå i bengalakk:D Dekka hans så ikke så pene ut etterpå

Men han må ha glatt asfalt for å slippe ortlig, som asfalt med sann og grus.. Håper han sveiser sperre da blir det gøy da..

det kan kanskje stemme

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår