Erik Braseth Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Hei Hvordan vil en V kam oppføre seg i forhold til f.eks A i en relativt standard turbomotor? Har T nå, men den henger jo ikke med særlig langt opp på turtall... http://www.volvo240.dk/main.asp?f=85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 lillebroren min bytta til v kam og det fungerer greit det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Har mere tro på A kammen egentlig. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ET Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 men det hjælper ikke stort før du bytter turbo Siter Volvo 945Lt.. Volvo 745Tic..solgt Volvo 740Gl..vrak Volvo 740Tic..solgt Opel Omega 3000..høggd Opel Omega 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Virker som brukerne på tpc er godt fornøyd med V kammen. Tror kanskje jeg skal prøve en dersom det blir så jeg får tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Mye byr du? Tror jeg har en v eller vx kam stående i en 531 topp ett sted. (NEI TOPPEN ER IKKE TIL SALGS HVIS NOEN TENKTE PÅ DET) Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Mulig jeg og en kamerat kjøper en delebil med slik kam, har ikke tenkt å lete rundt etter en v kam bare for å prøve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Mye byr du? Tror jeg har en v eller vx kam stående i en 531 topp ett sted. (NEI TOPPEN ER IKKE TIL SALGS HVIS NOEN TENKTE PÅ DET) hvor mye for toppen?:D Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Se på tabell over løft på V-kam, sant duration, så tror jeg nok du vil få et greit bilde av hvordan den fungerer. :) Tror nok a og v er ganske like i oppførsel. Jeg skal prøve k-kam i min nå, med justerbart kamdrev. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg gikk fra T-kam til A-kam i min fk med 0.7bar.. Merka ikke en dritt forskjell :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Hm... Det var rart. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Ja det syntes jeg og! =/ Jeg trudde det skulle være en god del forskjell på de kammene... men men, den skal forhåpentligvis ikke sitte så lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.