corsaduden Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Skal kjøre vraket mitt til skraphaugen, men er et himla stress å slepe den gjennom Trondheim. Da lurer jeg på om noen veit om et sted der jeg kan få lånt/leid meg en henger til en billig penge. Kanskje noen til og med hadde vært gira på å frakte den for meg, for feks en 500-lapp? Grei timelønn det, fra ca Tyholt ned til Affa på Heimdal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Får vel leid deg henger på din lokale bensinstasjon, kanskje..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Ja men det er så himla dyrt. Tenkte om noen kanskje har henger, og er gira på å frakte den for meg for en passende sum.. Om jeg gjør det sjøl må jeg først leie henger, og så må jeg låne meg en bil og dra denne hengeren med. Dessuten trur jeg ikke jeg har lov til å dra så tung henger på lappen jeg har heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nå er det ikke fritt for at bilopphuggerier henter biler selv... Så jeg hadde hørt med dem først. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Nå er det ikke fritt for at bilopphuggerier henter biler selv... Så jeg hadde hørt med dem først. Ah, genialt. Takk for tipset. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 jepp, trur de tar ca 500 lapp, sjekke annonser i avisa!!:) adressa, vis du bodde i Trondheim? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 jepp, trur de tar ca 500 lapp, sjekke annonser i avisa!!:) adressa, vis du bodde i Trondheim? Nesten, de skulle ha en 7-hundrings. Ikke drita billig, men helt ok, i grunn. De ordner jo alt sammen og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg