Shyggen Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Hei, lurer på hvor mange % man mister sånn ca. med tanke på automat gir kasse.. Har en -91 Supra med Automatgir ca.250hk på motorn.. Har løst å hive den på rampe men, vet ikke om noen plass de gjør det i Østfold.. så jeg tar det gratis hos en kompis i jula.. :D Har bare hørt noen snakke om ca.20-30% tap med automat kasse.. det er jo ganske mye når det snakkes om ca.250hk.. mellom 50-75hk i tap.. er jo som en liten bil.. Vurdere å hente meg en manuell kasse men, er jo litt behagelig med automat.. JA, vet.. Supra.. med AUTOMAT? hvorfor!!!! Men, synes kassa er ganske kompakt og kjapp iogforseg.. å bilen går bra i massevis forde.. men, mister man så mye på automat må kanshe jeg omvurdere dette STERKT!! Takker for all respons :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Originally posted by Shyggen Har løst å hive den på rampe men, vet ikke om noen plass de gjør det i Østfold.. så jeg tar det gratis hos en kompis i jula.. :D På rulle mener du? Simco i Greåker har rulle. http://www.simco.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Seff. :) har sendt mail dit med pris forespørsel på en sånn test. Takker og bukker.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Ja man mister mer effekt til bakhjula pga. automat gir framfor manuell. Er ikke sikker på hvor mange % mer, men det er cirka 5% mer tap enn på en manuell kasse. Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Ja, når man får opp trykke drar den veldig fint helt oppmot 230.. har jeg hørt rykter om ;) på en fin motorvei i sweden.. og det var mer og gi.. forbløffende :) Trur det blir med Automatgir da, når jeg får hentet ut de siste hestene fra bilen blir det sikkert knallbra.. om ikke kassa knekker sammen.. :) men, trur den skal tåle 80hk til.. Takker for bra respons! Blir vell likevell og montere på dump.. just 4 the sound.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Kan være, er ingen fss lyd når man slipper gassen væffal.. hvordan sjekker jeg det? lett og se eller? er litt Neewb med bilen, har bare hatt den i 1mnd Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Jepp, hører ikke noe til den væffal.. kan hende det er der.. :D takker for infoen, skal sjekke imårra :D Whee!! Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg