Gå til innhold

bilavskilta = ulovleg av biltilsyn/politi

Ranger emnet


bassdal

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Jeg syns det er helt greit at politiet luker slike biler ut av trafikken. Det har med trafikksikkerhet å gjøre.

 

ja, så har vi jo sett hvor dum du er da, som setter små betydningsløse mangler foran din egen IQ-sperre:) du er seriøst den største taperen jeg har vært borti, og dem er det ikke FÅ av for å si det veldig mildt. VI ler av deg uendelig bare sånn at du veit det, du skulle hatt premie over hvor stakkar du er!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bring har rett..

 

komunisme er at saten bestemmer og har herre dømme over det meste. det har staten her.. greit at det ikke er like mye som i land der komunismen herja men ikke så langt unna..

 

nettopp, ti poeng til deg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingen ulovligheter ved bilene mine, men skjønner godt at folk liker å ha bilene sine gromme, litt lave/uoriginal dekkdim. osv.

 

så sånne småting hadde jeg aldi brydd meg om hvis jeg hadde vært snut. trenger vel ikke å nevne hvem jeg hadde tatt da ja?!:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg egentlig ingenting i å få fjerne par 3 shabby rånebrakker fra veien og med expressen på hoggern ;)

 

Om du har breie og myke dekk, så ligger bilen bare bedre på veien, samma gjelder lavere bil enn orginalt, men jeg skal godkjenne senkesettet i vognkortet nå til våren:)

 

MEN det er jo helt latterlig at folk ikke skjønner det. Samma med litt negativ camber, sålenge dekka er bra, så ligger bilen bedre i svinga;)

 

forresten, syns det er gromt med lave biler, så kapp i vei folkens, men jeg trenger lappen min, så blir ikkeno hos meg, så er veien jeg kjøre på en av norges dårligste.:(

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg egentlig ingenting i å få fjerne par 3 shabby rånebrakker fra veien og med expressen på hoggern ;)

 

Enig med deg. Som overbetjent i Harrypolitiet er jeg med på en del kontroller. De fleste biler er i bra stand, men noen ser slett ikke ut:

DSCF3026.jpg

 

Statens vegvesen burde hatt noen mobile bilpresser. Slik som dette:

car.jpg

 

En slik presse utplassert i hver distrikt som ble med ut på kontroller, hadde definitivt gjort susen. Kommer kontrollørene over en skikkelig harry bil, så er et bare å slippe den oppi. Ingen diskusjon, bare vekk med den.

 

Bilopphuggeri1d.jpg

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buskmann. Du er bare latterlig.

 

hallo?! du hører at gutten ikke har noe liv:) vi tar jo dette ikke seriøst, han skulle tatt seg en tur til notodden og sett litt på hva som går der i gatene:) da hadde han SJØL gått frivillig inn i pressa...

 

harry er stilen, gatebil er lættis!Stakkaren innser ikke det han vettu, han lever fortsatt i fjortisverdenen, slik jeg gjorde fram til jeg var 15 år, men da innså jeg hvor jævli plast var og fikk guds gave når det gjelder bilsmak, som er SÅ deilig å ha:)

 

JIPPI. 1-0 to me loser;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! eneste bilen en skulle hatt pressa er din bil men du skulle helst sitti inni bilen når den blei FLAT! er vel samma for deg åssen bil andre kjører vel?! Du har virkelig LITE å gjøre!

- Volvo 240 GLE (turbo prosjekt)

(-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni!

 

lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår