Lian90 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Hei, jeg er ny her ;D Saken er den at jeg er nå den stolte eier av en Golf 2 :D Henter den til uka. Noen der ute som har noe forslag til hva som kan gjøres, utseendemessig? Har ikke kommet så langt i tankegangen selv! Uansett, bilde av bilen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Svarer deg med det du vil få til svar hos de aller fleste her inne: senk og kantfelger :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLee Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 og kanskje en emblemfri grill... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 åh det er uendelig med muligheter for en orginal golf =) er bare alt etter hvordan sil du vil gå for =) inspirasjons bilde (riktig nokk i den stilen jeg liker) lykke til med bilen =) den så strøken ut =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 (Fikset den bildelinken din) Meget pent utgangspunkt og jeg anbefale deg å ta en titt i inspirasjonstråden for å finne ut hva du liker best.. Hvit bil med sorte detaljer er rått (btw) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Snasne felger og senk :P emblemfri grill hjelper også svært mye på utsendet syntes jeg (og GTI lippe på fangern? :P) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas90 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Ser ut som et bra utgangspunkt dette. Noen forslag fra min side: Hjulbuelister, senk, felger, emblemfri grill, lyktelist, gti-leppe, gti-spoiler og noen freshe baklykter hvis det ikke sitter på;) Lykke til! Siter - 2001 Audi A6 Allroad 2.5 TDI - 1985 VW Golf 1.6 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 FIn utgangspunkt som mange sa, det jeg hadde gjort først er : -Kjøp deg justerbart senkesett, ikke tenkt på noe anna i det heile tatt. -OG kant felger 9x16" eller 15". Alt anna fikser du senere da det blir bare små detalja i forhold til senk og felga! Men uansett det tredje fra min side måtte være G60 breddera(hjulbuelista) Lykke til :) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Peis på noen breie 13 tommere og blodsenk, så er du i mål:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Peis på noen breie 13 tommere og blodsenk, så er du i mål:) Helt enig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Jeg har senkesett du kan kjøpe! Send en PM. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg