Øyvind Ryeng Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Har Audi vært borti den motoren?? det var ukjent for meg. "Date, motherfucker! Do you see it!?" I 2003 hadde jeg ikke det ringeste begrep om hva jeg snakket om, bare så dét er helt klart. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 "Date, motherfucker! Do you see it!?" I 2003 hadde jeg ikke det ringeste begrep om hva jeg snakket om, bare så dét er helt klart. Spiller datoen noen rolle? er vel ikke mer rett av den grunn! du har lært noe siden 2003 i det minste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Sikkelig grommbil d ja. Flytte på sæ nå voldsomt :D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Men uten Audi hadde det ikke vært noe :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Bare synd at bilen har feilhjulstrekk, men den går jævlig godt orginalt. Er det TD04_15 som sitter på denne bilen tro? De har jo AWD... :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 eg har T5 sedan..går vanvittig bra! Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanten_940LT Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 En kollega av meg har en T5 og jeg synes ikke den drar sååå bra, T5R er nok litt mer moro, men ikke mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 De har jo AWD... :) T5R har FWD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg