knixen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Morro lesestoff, kårer dette til bilforumets mest interessante prosjekttråd;) film MÅ du legge ut, få med lyden i den også da! Den e grei! og mange takk for det! :D denne videoen har jeg nevnt tidligere... http://stiletti.wipsl.com/videot/LaplandTrophy/LT2008_Norjalaiset_V1_0002.wmv verdt å laste ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Prøvemontering av ny fanger bak. Må kortes inn på sidene pga skjermbredderne. Trenger selvfølgelig lakk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 der ja, bakfanger er kjekt:) kommet 35 min ut i filmen, så nå er det 8 igjen bare. Morsomt å se på i tillegg til skikkelig fin lyd i bilen din, suser godt og det er godt! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 der ja, bakfanger er kjekt:) kommet 35 min ut i filmen, så nå er det 8 igjen bare. Morsomt å se på i tillegg til skikkelig fin lyd i bilen din, suser godt og det er godt! Filmen er fra "soft" dagen vi hadde. Vi kjørte alle norske biler ilag, og tok hensyn til de minste. Jeg og den store C303en tok noen andre sporvalg innimellom for å få litt utfordringer. Dagene før og dagen etter var mye tøffere enn det. Men da ble det ikke filmet. Dagen etter brukte vi 4timer på 400 meter... det var ikke bare morsomt! ;) Ja, bilen har ok lyd! Turboen visler bra! :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 ny clutch og dual-transfer er montert. Kommer bilder i morgen, dritvær her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 dritvær var no å underdrive litt :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha, sjekk hva jeg fant! Gamle gode dager! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Kult Robert!!! Morro sånn der! Holder nå på med litt småting, oppdateringer kommer når det er verdt å fortelle noe... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 savner den jævla drittbilen jeg;) faen å jævli rå din har blitt nå! alt du trenger er bare en runde med ny lakk så er den som ny;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 savner den jævla drittbilen jeg;) faen å jævli rå din har blitt nå! alt du trenger er bare en runde med ny lakk så er den som ny;!) Ja, den trenger en runde med lakk! Noen som sponser???? :D Har gjort litt småarbeide i dag... Lakket første strøk på buret Grunnet rørfangeren bak Maler de ferdig over de neste dagene, så blir det bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hvlike dimensjoner er det på de røra du har laget bur av ? Å hvor kjøpte du dem ? :) sorry OT... Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 er vel sømløse rør som brukes til bur.. Pedersens racing kan du kjøpe slike hos i metervare Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coacharen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Tusen takk :) Siter Golf 3 GTI 8v 97, colour concept. http://www.bilforumet.no/golf-iii/206308-coacharen-s-golf-gti.html Toyota Camry 2,0 87, bilcross prosjekt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Jeg har kjøpt et bur-kit til bilen min, dvs alt var ferdig bøyd. Men alle rør var i deler, og ingen var klargjort i rett lengde eller "notchet" for sveising. Så det tok ca 1 dag å få det ferdig, dvs en kort dag... :D Det er sømløse rør ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har gjort ganske mye i dag; -Malt bakfangeren -montert festene til bakfangeren og sveiset de til ramma -sveiset festene til traversen under gir/transfer -montert og justert håndbrekk -pusset og sveiset rust der bredderne har stått, grunnet med blymønje. Sveiset fast boltene for enklere montering av bredderne. og tatt noen bilder da... spakene forklares enkelt, lengst frem gir, nr to er høy/lav, nr 3 er h2-h4-l4 som normalt. Her ønsker jeg med dual-stick... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg