Gå til innhold

knixens 4runner! Norges mest ombygde...

Ranger emnet


knixen

Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det nokon som brukar traktordekk i offroad?

 

Mange som bruker det rundt om, men kun Amund som bruker det i Biltrail, såvidt jeg vet :)

Og den kjerra er fet!

 

Som mikky sier er det kun amund som har det på æljen. Problemet er jo at vanlige biler har ikke så stor plass til hva som helst. Traktordekk er heller ikke kjent for å være spesielt myke, og kan dermed være svært glatte over harde hinder. Vil tro at offroad dekk hadde hatt traktor mønster om det hadde vært optimalt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremre breddere og snorkel er montert nå. Mangler bare fuging av bredderne og montering av takrails.

 

Får den til Tromsø igjen neste torsdag, huff det er lenge til!

 

Ny bakluke lakkertattachment.php?attachmentid=40597&stc=1&d=1242255510

 

ja ja, ny fanger skal sveises sammen så snart bilen kommer hit.. det der ser jo ikke ut!!! attachment.php?attachmentid=40598&stc=1&d=1242255510

 

Mangler fuging her, kommer i morgenattachment.php?attachmentid=40599&stc=1&d=1242255510

 

attachment.php?attachmentid=40600&stc=1&d=1242255510

 

attachment.php?attachmentid=40602&stc=1&d=1242255510

 

attachment.php?attachmentid=40603&stc=1&d=1242255510

 

Skal si den mangler gummi!!!attachment.php?attachmentid=40604&stc=1&d=1242255510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ut som ei and uten fanger :P

 

Blir ikke så mye bedre med de dekka heller! Hehe ;)

 

Blir bra når du får montert den sammen! Hvit er tøft :D

 

Ja, det blir bra å få den hjem å få på delene som ligger rundtomkring her! :)

 

Har ikke lest resten av tråden, så kan være at jeg skriver ting som er skrevet men...

få noen heftige offroad dekk og mer heving(?), istedet for bling felger osv.

 

He he, nei du har ikke lest noe særlig... den er hevet mer enn nok! Dekk kommer... ;)

 

haha.. da har du ikke lest gjennom tråden nei;)

 

Thats right!:drunk:

 

Den ble tøff! :)

Kan'ke vi bytte bil'a? ;P

Håpet på at den skulle få en mørkere farge på seg, men hvit ble ikke så dumt.

Absolutt godkjent :)

 

Bytte??? har du noe spennende da??? :D

 

Godt den ble godkjent, bedre skal det bli! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bilen min er det stikk motsatte av din.. så tror ikke du hadde blitt særlig fornøyd :P

 

Så igjen samma type bil på en byggmix butikk i dag.

Tok bilde og greier, men gidder ikke laste det opp nå, men den var ikke like elegant som din,hehe.

 

Det er to tråder jeg er innom her, det er DRFT-R for å lese kommentarene hans.. og din for å se på bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bilen min er det stikk motsatte av din.. så tror ikke du hadde blitt særlig fornøyd :P

 

Så igjen samma type bil på en byggmix butikk i dag.

Tok bilde og greier, men gidder ikke laste det opp nå, men den var ikke like elegant som din,hehe.

 

Det er to tråder jeg er innom her, det er DRFT-R for å lese kommentarene hans.. og din for å se på bil :P

 

He he, tror aldri jeg hadde klart å skille meg med runneren... har alt for ofte vært blakk pga den! :D Har brukt latterlig mye penger på den... :drunk::drunk::drunk:

 

pfffft! nigga p'liiiiiiiiiz ;)'

 

 

Knixen! når skal du ta meg med på tur? Hakke kjørt i skauen siden jeg solgte luxen!

 

he he, jeg skal si ifra når den er klar så får du komme oppover robert!!! På tide du får kjøre sakte igjen... :biker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår