Gå til innhold

Sailorboy`s Volvo 245 TwinTurbo! Actionbilder fra Julaften:)

Ranger emnet


Sailorboy

Anbefalte innlegg

  • Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns bilen har ett fint stuk:)

og motor rommet er ikke gæli:) men du skulle jo montert luft filtrene et sted hvor di får kald luft i stede for varm luft:)

men alt ser meget gjennomført ut!:)

 

 

hehe, var en plan og lage en 90graders bend opp mot panseret, og la filtrene titte 2cm oppforbi, og lage en slags caps over.

skulle ikke vært noe problem og fått til med pent utseende..

 

for filtrene kan ikke stå der di står nå...:) men må bare tenkest litt over hvordan jeg skal gjøre det, om det blir for harry med opp av panser....men har jo reservepanser=)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å bli styggt det. Hvis du skriver twinturbo på hekken så tror jeg nok folket skjønner det, hehe :P

 

hehe..

 

ja...måtte jo nesten gjort det..

 

var ute i helgen, og kjørte litt "gratis taxi"...og når jeg rullet forbi utestedene så var det ganske mange som ropte og pekte, etter jeg stilte den ut på det lokale gatebiltreffet her...

tror ikke det var så mange som trodde den var såpass grom:)

selv om den har ett helvettes spetakkel av en suselyd fra to små turboer der framme:P:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, kikket på bilen og grillen på superstreet, var tøft.

Kjempe positivt at der faktisk var et par volvoer denne gang.

Stilig prosjekt du holder på med.

Jeg ville nok eksperimentert litt med det panseret du har i reserve, scoop eller noe.

lykke til videre.

 

 

hehe, ja stemmer det, var jo faktisk noen..

 

hvor du holder til? din bil som står på Prixen? eller?

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg bor på vormedal og her er 740en og, for tiden avskiltet pga at jeg skal fikse et par småting, men lurer litt på å selge den pga for lite tid til den, men holder på med en motor så jeg trenger jo en 740 eller 240 å ha den i så det blir vel til at jeg beholder bilen hvis ikke noen kommer å vil bytte i noe tøft , som denne jeg så på jobb i dag:

16092008-1.jpg

Men det blir vel noen kalde vinterkvelder som går ann å få gjort litt i garasjen.

 

Sorry ble litt off topic..

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

 

takktakk:)

 

men hva syntest folket?:)

 

tøft prosjekt! blir bra;) å ser ut til att du har masse peiling..eno enige me alt du jer å sei egentli..men ja,luft filtera trenge KALD luft..de merka du masse ta;) å til slutt,sjøl lærte persjonar som lære av sine egne feil E masse flinkare å skru å slik EN forum lerte persjona;) keep up the good work;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft prosjekt! blir bra;) å ser ut til att du har masse peiling..eno enige me alt du jer å sei egentli..men ja,luft filtera trenge KALD luft..de merka du masse ta;) å til slutt,sjøl lærte persjonar som lære av sine egne feil E masse flinkare å skru å slik EN forum lerte persjona;) keep up the good work;)

 

ja, sant d. er jo for d meste selvlært, men har jo gått skole oxå:)

 

blir vell en slags kanal, på høgre sida av panseret, som skal ligge over begge filtrene som kommer opp gjennom panseret:) bruker hjørnene fra noen andre karosserideler, så blir di "runde" og fine:)

 

kommer vell bilder av dette når d blir mer aktuelt:) forhåpentligvis rtaskt:)

Mvh Sølve Mortveit

 

*Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil!

*Volvo 142 Taksenket Raggerbil!

*Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår