SenatorTurbo Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 lakkert :)bynner og montere sammen i helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 blir av bildene??:) gikk det fint med å godkjenne motorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 en god stund siden jeg har vert innom her ser jeg... legge inn en liten oppdate da. bilen har vert tilnermet ferdig ett års tid men er fremdeles ikke godkjent. men har brukt den som bruksbil siden mai i fjor. fungert smertefritt! :) må finne papirer fra en tilsvarende ombygging og legge ved. ER DET NOEN SOM HAR SÅ BETALER JEG GJERNE FOR DE!! mangler kamerea for tiden men skal legge inn noen bilder fra fjor sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SenatorTurbo Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg