bjørn vidar Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 er det noen som vet hvilke intriør som passer i min bil..en audi 80 b4 2.0L 1992. jeg har sett bilder av audi 80 med s2 skinnintriør og det var jæ**ig nice...passer dette rett over eller er det mye modifisering??.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nytt intriør?? skal ha begge forstolene, baksetet, dørpaneler, teppe, hattehylle osv..altså skal jeg ha ALT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 du kan jo bruke fra S2 avant. eller sedan. (B4) Coupe passer ikke. Du må nok bygge om baksetene litt om du bruker fra st.vogna. Ellers er alt bolt on. Forskjellig dørhåndtak foran på panelene fra gammelt til nytt. Forskjell på el.vindu, og ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg byttet om komplette dørtrekk fra de gamle 80/90 trekkene til `94 Audi 80 B4-dørtrekk. En virkelig god facelift. Apropo seter osv, så passer alt som er fra Audi 80/90 framme, mens setene bak på avant må du modifisere litt. Setene bak på coupe passer ikke. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn vidar Skrevet September 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Jeg byttet om komplette dørtrekk fra de gamle 80/90 trekkene til `94 Audi 80 B4-dørtrekk.En virkelig god facelift. Apropo seter osv, så passer alt som er fra Audi 80/90 framme, mens setene bak på avant må du modifisere litt. Setene bak på coupe passer ikke. ok...bak fra sedan da?? er det bolt on?? passer det uansett åssen modell bilen er?? jeg har b4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg